PracaGrupypl.praca.oferowanaBDI/kosztorysant (Quantity Surveyor)/woj. mazowieckie/nr ref. 949-04

  • 1. Data: 2004-05-09 10:29:43
    Temat: BDI/kosztorysant (Quantity Surveyor)/woj. mazowieckie/nr ref. 949-04
    Od: Bank Danych o Inzynierach <b...@b...com.pl>

    Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w branży
    budownictwa i usług developerskich, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    kosztorysant (Quantity Surveyor)

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe budowlane,
    - min. 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu kosztorysów (najchętniej na
    prace wykończeniowe),
    - znajomość standardów FIDIC,
    - dobra znajomość j. angielskiego.

    Zakres obowiązków:
    - współpraca z podwykonawcami (uzgadnianie zmian projektowych, negocjowanie
    pakietów kontraktowych, prowadzenie korespondencji kontraktowej),
    - przygotowanie raportów miesięcznych i kwartalnych,
    - ścisła współpraca z działem zaopatrzenia, działem budownictwa i działem
    projektowym,
    - wycena kosztów związanych ze zmianami zakresu robót i odchyleniami w
    realizacji projektu i ostateczne rozliczenie kontraktu.

    Miejsce podjęcia pracy:
    mazowieckie

    Forma zatrudnienia:
    umowa o pracę

    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie ankiety na naszej stronie
    internetowej www.bdi.com.pl i zaznaczenie zainteresowania ofertą o nr ref.
    949-04.