PracaGrupypl.praca.szukanaAsystentka Księgowej

  • 1. Data: 2002-09-11 11:59:32
    Temat: Asystentka Księgowej
    Od: "Agata" <a...@i...pw.edu.pl>

    Poszukuje pracy bądź praktyki w dziale księgowości.
    Najważniejsze jest dla mnie możliwość zdobycia doświadczenia.Odbyłam
    dwumiesięczna praktykę w biurach rachunkowych. Praktyka pozwoliła mi
    poznać zagadnienia związane z prowadzeniem księgi przychodów i rozchodów,
    rozliczaniem składek ZUS, rozliczaniem deklaracji z Urzędem Skarbowym,
    prowadzeniem rejestru VAT. Poznałam także zagadnienia związane z
    prowadzeniem kadr.
    Inne imiejętności:
    - znajomość programów finansowo - księgowych: WF KaPeR, Raks2000,
    - znajomość programów: płatnik , WF Gang,
    - znojomość MS Word, MS Excel.

    Kontakt : a...@i...pw.edu.pl

  • 2. Data: 2002-09-11 19:59:24
    Temat: Re: Asystentka Księgowej
    Od: "Agata" <a...@i...pw.edu.pl>

    P.S Pracy badz praktyki poszukuje w Warszawie