PracaGrupypl.praca.szukanamarketingowiec z praktyka

  • 1. Data: 2002-09-11 08:58:29
    Temat: marketingowiec z praktyka
    Od: "Marcin Smajek" <m...@r...pl>

    Jestem absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej gdzie studiowałem
    Zarządzanie i Marketing. Zaraz po szkole podjąłem pracę w jednej z wiodących
    firm obuwniczych jako specjalista do spraw marketingu. Początkowo byłem
    odpowiedzialny jedynie za nowe materiały reklamowe oraz wizualizację w
    sklepach. W ciągu trzech lat pracy moje obowiązki poszerzyły się również o
    promocje w miejscach sprzedaży oraz Internecie, gdzie z powodzeniem prowadzę
    aukcje naszych produktów. Nawiązałem też wiele kontaktów z wiodącymi
    czasopismami kreującymi modę. Mam osobiste znajomości w Elle, Twoim Stylu,
    Twojej Urodzie, Cosmopolitan, Zwierciadle. Byłem odpowiedzialny za
    sponsorowanie Elite Model Look oraz wyborów Miss Polonia 2001 i innych tego
    typu imprez. Z tego też względu posiadam kontakty z agencjami modelek w
    wielu miastach Polski

    Prócz typowo marketingowych spraw prowadzę również nadzór nad dystrybucją
    butów oraz dbam o kontakty z Klientami i Odbiorcami. Wszelkie Ich problemy i
    zapytania przechodzą przez moje ręce. Znam praktycznie każdego naszego
    Odbiorcę, szczególnie w większych miastach Polski.

    Interesuję się Internetem, modą, grafiką komputerową, muzyką (sam trochę
    komponuje)

    Od niedawna mieszkam w Krakowie, dlatego poszukiwanie ciekawej pracy w tym
    mieście wiąże się z moimi planami życiowymi.

    Dodatkowym atutem może być to, iż posiadam zarejestrowaną działalność
    gospodarczą w zakresie zarządzania i usług marketingowych.

    Szukam pracy w ktorej mozna sie wykazac kreatywnoscia chetnie w agencji
    reklamowej lub jako copywriter

    Chętnie udzielę dalszych informacji telefonicznie pod numerem 502492002

    Pozdrawiam

    Marcin