PracaGrupypl.praca.dyskusjeAsystent/-tka Działu Handlowego

  • 1. Data: 2009-01-19 12:38:58
    Temat: Asystent/-tka Działu Handlowego
    Od: coreTeam <r...@c...pl>

    Jesteśmy młodą, rozwijającą się firmą informatyczno-szkoleniową. Z
    naszych usług korzystają dziś największe polskie i europejskie firmy i
    korporacje z branży IT, telekomunikacji i szkoleń. Naszymi atutami są
    sprawna organizacja pracy i nieszablonowa koncepcja zarządzania.
    Dzięki dobrze zaprojektowanemu systemowi rekrutacji skupiamy
    najzdolniejszych specjalistów, wspieramy indywidualny rozwój osobisty
    naszych pracowników, promujemy przedsiębiorczość i inwestujemy w dobre
    pomysły. Wierzymy w ludzi i stwarzamy im szanse, aby stawali się
    częścią coreTeam. Zapraszamy na nasza stronę: www.coreteam.pl

    becnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    Asystent/-ka Działu Handlowego
    nr ref.: ASDH/01/09
    Lokalizacja: Warszawa
    Obowiązki i zadania osoby na tym stanowisku:
    - Wspieranie pracowników działu handlowego w zakresie bieżącej
    działalności;
    - Penetracja rynku pod kątem wyszukiwania potencjalnych klientów;
    - Budowa i aktualizacja bazy danych o potencjalnych klientach;
    - Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientami.

    Oczekujemy:
    - Bardzo dobrych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych,
    szczególnie w rozmowach przez telefon;
    - Dużej samodzielności i bardzo dobrej organizacji własnej pracy;
    - Systematyczności i nastawienia na osiągnięcie efektu;
    - Znajomości programów biurowych MS Office (Word, Excel) , obsługi
    komputera w stopniu dobrym.

    Oferujemy:
    - Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
    - Możliwości rozwoju i realizowania swoich pomysłów,
    - Elastyczne godziny pracy ( min. pół etatu),
    - Umowę zlecenie,
    - Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy

    Ze względu na elastyczny czas oferowanej przez nas pracy zachęcamy do
    aplikowania obrotnych i optymistycznie nastawionych do życia studentek/
    studentów.

    Jeśli czujesz, że potrzebujemy właśnie Ciebie zgłoś się niezwłocznie
    do nas przesyłając na adres: r...@c...pl swoje CV ze
    zdjęciem, z dopiskiem " asystentka działu handlowego ASDH/01/09" w
    temacie do dnia 27.01.2009.

  • 2. Data: 2009-01-19 23:30:17
    Temat: Re: Asystent/-tka Działu Handlowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    coreTeam <r...@c...pl> pisze:

> [...]
    > - Budowa i aktualizacja bazy danych o potencjalnych klientach;
    > - Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientami.
    Znaczy taki nachalny akwizytor?

    > Oferujemy:
    > - Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
    > - Możliwości rozwoju i realizowania swoich pomysłów,
    Tak, tak, oczywiście...
    A gdzie się podziała miła atmosfera w pracy, młody zespół i reszta
    standardowych pierdół?

    > - Elastyczne godziny pracy ( min. pół etatu),
    > - Umowę zlecenie,
    To w końcu co to ma być? Umowa o pracę na min. 1/2 etatu czy umowa
    cywilno-prawna?
    Bo coś oszustwem zalatuje.

    > - Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy
    Jak atrakcyjne? Proszę wyrazić kwotą w złotych.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-01-19 23:43:41
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Jak atrakcyjne? Proszę wyrazić kwotą w złotych.

    Optymista czy naiwny? ;-)
    Kiedyś, na pytanie "jakiego wynagrodzenia można się spodziewać na oferowanym
    stanowisku" w paru firmach obrzucono mnie niemalże stekiem wyzwisk (brak
    kultury, co to za pytania, bezczelność itp.) a w innych z politowaniem w
    głosie odparto, że na takie pytania odpowiedź pada dopiero po odbytej
    rozmowie rekrutacyjnej. Nie, nie było to w PRL'u, tylko circa 2 lata temu.
    Co więcej w dobie tzw. "rynku pracownika". Mam nadzieję, że dłuuuuuugo
    szukali kandydatów ;-)

  • 4. Data: 2009-01-19 23:48:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl337e$hrm$1@news.onet.pl Baloo <b...@o...eu> pisze:

    > Optymista czy naiwny? ;-)
    Powiedzmy, że jajcarz po prostu. :)

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-01-20 07:39:33
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

    > rozmowie rekrutacyjnej. Nie, nie było to w PRL'u, tylko circa 2 lata temu.

    akurat w PRL zazwyczaj podawano tzw stawkę zaszeregowania i listę
    konkretnych bonusów które mogłyby zachęcić pracownika do podjęcia pracy
    --
    Jackare