-
1. Data: 2005-08-28 16:04:51
Temat: Asystent ds. Wsparcia Technicznego Capgemini ITO Kraków
Od: p...@g...pl
Miejsce pracy:
Kraków
Obowiazki:
- zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich
klientów laczacych sie z Centrum zgodnie z obowiazujacymi
umowami serwisowymi,
- rejestrowanie/ klasyfikowanie wszystkich nadchodzacych zgloszen
wraz z odpowiednim okresleniem ich priorytetu,
- przyporzadkowanie nierozwiazanych przypadków do grup problemowych.
Wymagania:
- umiejetnosc profesjonalnej obslugi klienta przez telefon,
- bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego w mowie i pismie,
- mile widziana znajomosc dodatkowego jezyka obcego: holenderskiego,
rosyjskiego, francuskiego, dunskiego, szwedzkiego badz innych,
- podstawowa znajomosc aplikacji Windows NT, MS Office,
- mile widziana znajomosc systemu UNIX (Sun Solaris, Linux),
- mile widziane doswiadczenie we wsparciu technicznym klienta/w dziale
Customer Service,
- komunikatywnosc, umiejetnosc pracy w grupie, odpornosc na
stres,
- elastycznosc (praca w systemie zmianowym 24/7).
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet szkoleniowy,
- mozliwosc rozwoju w firmie swiadczacej miedzynarodowe
uslugi outsourcingowe,
- umowe o prace oraz pakiet socjalny
Wszystkie zgloszenia zawierajace aktualny zyciorys oraz list
motywacyjny powinny byc przesylane w jezyku angielskim.
Osoby spelniajace powyzsze kryteria prosimy o skladanie aplikacji
za posrednictwem strony internetowej:
www.capgemini.pl/careers/krakowITO.shtml
Wszystkim zainteresowanym zapewniamy dyskrecje. Zastrzegamy sobie
prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Prosimy o wpisanie nastepujacej klauzuli: " Wyrazam zgode na
przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
ustawa z dn 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.
583)".