eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaAsystent ds. Wsparcia Technicznego Capgemini ITO KrakówAsystent ds. Wsparcia Technicznego Capgemini ITO Kraków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: p...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Asystent ds. Wsparcia Technicznego Capgemini ITO Kraków
    Date: Sun, 28 Aug 2005 18:04:51 +0200 (CEST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 46
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <1...@f...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1125245091 28676 149.156.96.35 (28 Aug 2005 16:04:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Aug 2005 16:04:51 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    Content-Length: 1787
    Status: O
    Complaints-To: g...@g...com
    X-Original-X-Complaints-To: g...@g...com
    X-Original-X-Trace: posting.google.com 1124869600 3259 127.0.0.1 (24 Aug 2005
    07:46:40 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-User-Agent: G2/0.2
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Aug 2005 07:46:40 +0000 (UTC)
    Injection-Info: f14g2000cwb.googlegroups.com; posting-host=213.17.131.154;
    posting-account=zI30uw0AAABksf510zvMNmh5KiYWwd5i
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.17.131.154
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: 24 Aug 2005 00:46:35 -0700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:53087
    [ ukryj nagłówki ]

    Miejsce pracy:
    Kraków

    Obowiazki:
    - zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich
    klientów laczacych sie z Centrum zgodnie z obowiazujacymi
    umowami serwisowymi,
    - rejestrowanie/ klasyfikowanie wszystkich nadchodzacych zgloszen
    wraz z odpowiednim okresleniem ich priorytetu,
    - przyporzadkowanie nierozwiazanych przypadków do grup problemowych.

    Wymagania:
    - umiejetnosc profesjonalnej obslugi klienta przez telefon,
    - bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego w mowie i pismie,
    - mile widziana znajomosc dodatkowego jezyka obcego: holenderskiego,
    rosyjskiego, francuskiego, dunskiego, szwedzkiego badz innych,
    - podstawowa znajomosc aplikacji Windows NT, MS Office,
    - mile widziana znajomosc systemu UNIX (Sun Solaris, Linux),
    - mile widziane doswiadczenie we wsparciu technicznym klienta/w dziale
    Customer Service,
    - komunikatywnosc, umiejetnosc pracy w grupie, odpornosc na
    stres,
    - elastycznosc (praca w systemie zmianowym 24/7).

    Oferujemy:
    - atrakcyjne wynagrodzenie,
    - pakiet szkoleniowy,
    - mozliwosc rozwoju w firmie swiadczacej miedzynarodowe
    uslugi outsourcingowe,
    - umowe o prace oraz pakiet socjalny

    Wszystkie zgloszenia zawierajace aktualny zyciorys oraz list
    motywacyjny powinny byc przesylane w jezyku angielskim.
    Osoby spelniajace powyzsze kryteria prosimy o skladanie aplikacji
    za posrednictwem strony internetowej:
    www.capgemini.pl/careers/krakowITO.shtml

    Wszystkim zainteresowanym zapewniamy dyskrecje. Zastrzegamy sobie
    prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

    Prosimy o wpisanie nastepujacej klauzuli: " Wyrazam zgode na
    przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
    ustawa z dn 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.
    583)".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1