PracaGrupypl.praca.szukanaAnglista i nie tylko

  • 1. Data: 2003-04-29 09:02:28
    Temat: Anglista i nie tylko
    Od: Maciej <k...@w...poznan.pl>

    Szukam pracy (jak wszyscy w tej grupie)... :)
    Kim jestem?
    - facet, 38 lat, zamieszkaly w Poznaniu, mila prezencja, wysoka kultura
    i komunikatywnosc,
    - obecnie tymczasowo rencista z powodu przewleklej choroby nerek, ktora
    jednak w zadnym stopniu nie uposledza mojego funckjonowania...
    - 10 lat doswiadczenia zawodowego, w tym 8 lat jako lektor jezyka
    angielskiego, a w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym
    w prywatnej szkole jezykowej,

    Co umiem?
    - prowadzic ciekawe kursy angielskiego w kreatywnej atmosferze,
    - prowadzic szkolenia w zakresie prezentacji, autoprezentacji i
    prezentacji biznesowych, zarowno po polsku, jak i po
    amgielsku,
    - znam bardzo dobrze "biurotyke" i robote biurowa, komputer wykorzystuje

    do pracy nieprzerwanie od 13 lat, moze nie
    jestem superexpertem, ale pakiet Office znam raczej bardzo dobrze...
    - mam doskonale zdolnosci organizacyjne i interpersonalne... just watch
    me...!
    - no i inne takie: fajne zainteresowania, prawo jazdy (od 1981, 18 lat
    praktyki za kierownica)...

    Wszystkich zaciekawionych prosze o kontakt:
    m...@x...wp.pl
    k...@w...poznan.pl (grzecznosciowy)
    0608-605-825
    Pozdrowaski...