PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator Sieci - Exchange 2000-Windows 2000 SRV- CISCO-Linux-Lotus Domini-...

  • 1. Data: 2003-04-29 08:18:29
    Temat: Administrator Sieci - Exchange 2000-Windows 2000 SRV- CISCO-Linux-Lotus Domini-...
    Od: p...@o...pl

    Witam,

    Posiadam 4-letnie doswiadczenie w pracy na stanowisku administratora
    sieci/systemu, IT Engineer, jaka nazwa to ma mniejsze znaczenie. Jestem osoba
    mobilna pracowalem w firmach w Warszawie i w Krakowie i nie stanowi to dla mnie
    problemu. Postadam wyksztalcenie wyzsze ukonczylem Telekominikacje na AGH w
    Krakowie. Szukam ciekawiej pracy, ktora mnie zaabsorbuje, wdrazanie projektow,
    nowej sieci lub modernizacja isteniejacej. Jesli jest to praca nudna i
    pozbawiona szkolen oraz mozliwosci rozwoju lub ma inne mankameny to jestem nia
    malo zainteresowany. Postadam bardzo dobra znajomosc Windows 2000 Srv, Exchange
    2000, Cisco, Linux, Lotus Domino. Z uwagi na moje doswiadczenie i wyksztalcenie
    oczekuje powaznych ofert. Chetnym oprzesle pelne CV.

    dziekuje
    0503486403