PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analityk - zarobki

  • 11. Data: 2006-11-15 20:21:27
    Temat: Re: Analityk - zarobki
    Od: "Piotr S." <p...@w...pl>

    "zasiu" <z...@w...to.gower.peel> wrote in message
    news:ejd38v$mcv$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > o dzieło ;-) Uważam, że minimum, o ile nie masz wielkiego doświadczenia to
    > 3000 brutto (umowa o pracę), ale oczywiście startuj wyżej. Jak jesteś
    > dobry szybko się odkujesz - znajomy z 5 latami doświadczenia dostaje 7k na
    > rękę + premie, dobry doświadczony analityk ma całkiem nieźle. Utrzymanie
    > będzie Cię kosztować około 1000-1500 zł, o ile wynajmujesz pokój. Jak
    > kawalerka to z 500-700 zł więcej. Warszawa jest to bardzo fajne miasto,
    > trochę męczące jak wcześniej nie mieszkałeś w dużym mieście, ale
    > rekompensuje to wieloma swoimi zaletami:)

    Czy piszesz o analityku systemowym ? Dopisz proszę jaki zakres obowiązków ma
    Twój znajomy.
    Przedstawiony zakres obowiązków przez tukana raczej ma nie wiele wspolnego z
    tworzeniem systemów informatycznych i stąd moje pytanie.

    --
    Piotr

  • 12. Data: 2006-11-16 18:49:38
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Piotr S. wrote:
> [...]
    > Przedstawiony zakres obowiązków przez tukana raczej ma nie wiele
    > wspolnego z tworzeniem systemów informatycznych i stąd moje pytanie.

    Właśnie. Miałem to napisać zaraz po przeczytaniu odpowiedzi, ale
    jakoś zająłem się czym innym. Panowie nie przeczytali całego mojego
    postu, a że wielu informatyków tu zagląda to przyjęli za pewnik analityka
    w dziale produkcji oprogramowania. Ale i tak dziękuję za odpowiedzi
    o życiu w stolycy :)
    Swoją drogą o ile było by przyjemniej pisać w ogłoszeniach widełki płacowe.
    Lubię wycieczki po kraju, ale niekoniecznie chciałbym spędzać je na
    rekrutacji,
    gdzie z rozbrajającą szczerością zaproponują mi trochę więcej niż mam
    obecnie
    przy dużo wyższych kosztach życia (czyli musiałbym dopłacać jeszcze do
    interesu, a sądzę że etap zdobywania doświadczenia za free i mniej mam już
    za sobą :)). Pytanie, które mi teraz przyszło na myśl - czy często pytacie
    się
    już na etapie dzwonienia, po wstępnej selekcji CV przez pracodawcę, o
    wynagrodzenie ? I jak reagują przeważnie po drugiej stronie słuchawki ?

  • 13. Data: 2006-11-19 16:35:39
    Od: "pawel_k" <____@____.com>

    Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości
    Piotr S. wrote:
    > Pytanie, które mi teraz przyszło na myśl - czy często pytacie się
    > już na etapie dzwonienia, po wstępnej selekcji CV przez pracodawcę, o
    > wynagrodzenie ? I jak reagują przeważnie po drugiej stronie słuchawki ?

    Ja o oczekiwanym wynagrodzeniu piszę w CV. Dzięki temu znacznie zaoszczędzam
    czas i pieniądze na wyjazdy - o ok. 3/4 zmniejszyła się liczba rozmów na
    które jestem zapraszany - a po co jeździć do firm, które i tak mnie nie
    zatrudnią ze względu na moje wymagania finansowe?

    P.