-
1. Data: 2009-11-03 12:32:23
Temat: Analityk Contact Center
Od: Ogólnopolska Firma Informatyczna <j...@g...pl>
Ogólnopolska firma informatyczna, lider w dziedzinie nowoczesnych
systemów i technologii informatycznych,
dostawca kompleksowych rozwiazan dla róznych sektorów w kraju i za
granicą, w zwiazku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów/ek do
pracy w: Warszawie na stanowisko:
Programista Java
Wymagania:
- Znajomość/projektowanie procesów Contact Centre w Banku,
potwierdzona przynajmniej 2 letnim doświadczeniem
- Znajomość rozwiązań Contact Centre (mile widziana znajomość
rozwiązania Interactive Intelligence)
- Umiejętność tworzenia procesów binznesowych związanych z obsługą
klienta w Contact Center
- Znajomość zagadnień z zakresu integracji systemu na poziomie
analitycznym
- Język angielski na poziomiem komunikacyjnym 6. Rozumienie notacji
UML oraz procesu wytwarzania oprogramowania.
- Podstawowa wiedza na temat bankowych rozwiązań Front-End ( w
szczególności opartych o WWW).
- Znajmość zagadnien z zakresu CRM operacyjnego
- Umiejetnosc analitycznego myslenia
- Umiejetnosc pracy w zespole
- Dyspozycyjnosc
Oferujemy:
- Umowe o prace oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Interesujaca i wymagajaca prace w srodowisku inteligentnych i
ambitnych ludzi
- Udzialu w realizacji miedzynarodowych projektów
- Prace w przyjaznej i twórczej atmosferze
- Mozliwosc elastycznego dopasowania czasu pracy
- Mozliwosc zakwaterowania dla osób spoza Warszawy!!!
Osoby zainteresowane oferta pracy prosimy o przysalanie CV oraz listu
motywacyjnego na adres: j...@g...pl