eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaAnalityk Contact CenterAnalityk Contact Center
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.
    nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!d10g2000yqh.
    googlegroups.com!not-for-mail
    From: Ogólnopolska Firma Informatyczna <j...@g...pl>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Analityk Contact Center
    Date: Tue, 3 Nov 2009 03:32:23 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <d...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.19.119.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1257247944 6940 127.0.0.1 (3 Nov 2009 11:32:24 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Nov 2009 11:32:24 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d10g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=83.19.119.82;
    posting-account=toSAtgoAAADgs3SKb6Yur1Ff62a30Ojf
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 firewall:8080 (squid/2.6.STABLE19)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
    GTB6; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR
    3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22401
    [ ukryj nagłówki ]

    Ogólnopolska firma informatyczna, lider w dziedzinie nowoczesnych
    systemów i technologii informatycznych,
    dostawca kompleksowych rozwiazan dla róznych sektorów w kraju i za
    granicą, w zwiazku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów/ek do
    pracy w: Warszawie na stanowisko:

    Programista Java

    Wymagania:
    - Znajomość/projektowanie procesów Contact Centre w Banku,
    potwierdzona przynajmniej 2 letnim doświadczeniem
    - Znajomość rozwiązań Contact Centre (mile widziana znajomość
    rozwiązania Interactive Intelligence)
    - Umiejętność tworzenia procesów binznesowych związanych z obsługą
    klienta w Contact Center
    - Znajomość zagadnień z zakresu integracji systemu na poziomie
    analitycznym
    - Język angielski na poziomiem komunikacyjnym 6. Rozumienie notacji
    UML oraz procesu wytwarzania oprogramowania.
    - Podstawowa wiedza na temat bankowych rozwiązań Front-End ( w
    szczególności opartych o WWW).
    - Znajmość zagadnien z zakresu CRM operacyjnego
    - Umiejetnosc analitycznego myslenia
    - Umiejetnosc pracy w zespole
    - Dyspozycyjnosc

    Oferujemy:
    - Umowe o prace oraz atrakcyjne wynagrodzenie
    - Interesujaca i wymagajaca prace w srodowisku inteligentnych i
    ambitnych ludzi
    - Udzialu w realizacji miedzynarodowych projektów
    - Prace w przyjaznej i twórczej atmosferze
    - Mozliwosc elastycznego dopasowania czasu pracy
    - Mozliwosc zakwaterowania dla osób spoza Warszawy!!!

    Osoby zainteresowane oferta pracy prosimy o przysalanie CV oraz listu
    motywacyjnego na adres: j...@g...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1