PracaGrupypl.praca.dyskusje › Alba - warunki pracy

  • 1. Data: 2007-03-17 12:10:13
    Temat: Alba - warunki pracy
    Od: "oio154" <o...@g...com>

    Witam!
    Czy ktoś może pracuje w tej firmie? Mowa o tej Albie która zajmuje się
    odpadami. Jestem zainteresowany pracą biurową i nie wiem jakie tam
    panują warunki pracy. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-03-17 13:38:02
    Temat: Re: Alba - warunki pracy
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "oio154" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jestem zainteresowany pracą biurową

    To zależy, czy będziesz to biuro sprzątał, czy nim zarządzał.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 3. Data: 2007-03-17 18:48:44
    Od: "oio154" <o...@g...com>

    On 17 Mar, 14:38, "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    googlegroups.com...

    > To zależy, czy będziesz to biuro sprzątał, czy nim zarządzał.

    Ja mam zarządzać, ale chętnie Cię wezmę do sprzątania.