PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator sieci we Wrocławiu ?

  • 11. Data: 2008-05-06 18:51:55
    Temat: Re: Administrator sieci we Wrocławiu ?
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Mam jeszcze radę od siebie: nie szukaj pracy w firemce typu krzak,
    > tylko poszukaj w dużych firmach, korporacjach. Tam będziesz miał
    > mniejszy zakres obowiązków, a pensję większą.

    ooo nie do konca:)
    wiadomo ze w firmie krzak tez moga placic grosze, ale korporacja to tez
    cwana bestia i nie placi wiecej niz musi :)
    a do korporacji ciagna tlumy chetnych myslac ze tam jest super i cudownie,
    robi sie kariere i zarabia kokosy:) wiec maja w kim wybierac.
    roznie z tym bywa, ale nie ma co mowic ze w korporacji to sie super zarobi.
    patrz na centra ksiegowe jak Cap Gemini, IBM BTO, Shell :) korporacje a
    place sa srednie.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 12. Data: 2008-05-07 20:01:08
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 5 May 2008 23:58:21 +0200, Sławomir Kawała
    <s...@a...net> wrote:

    >Rozumiem, ze znacie sie osobiscie... bo chyba nie oceniasz czyjejs
    >wiedzy na podstawie kilku slow 'kluczy'?
    >
    >Sorry za OT...

    Pewnie, że oceniam na podstawie kliku słów kluczy i tyle właśnie jest
    warta moja ocena. Wydaje mi się to oczywiste w sytuacji, kiedy sobie
    luźno wymieniami 'nasze zdania' na tej grupie.

    --
    z/svc

  • 13. Data: 2008-05-07 20:06:12
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 6 May 2008 20:51:55 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >ooo nie do konca:)
    >wiadomo ze w firmie krzak tez moga placic grosze, ale korporacja to tez
    >cwana bestia i nie placi wiecej niz musi :)

    Prawda.

> [...]
    >patrz na centra ksiegowe jak Cap Gemini, IBM BTO, Shell :) korporacje a

    No ale jest różnica pomiędzy księgową, a specjalistą. W takim
    CapGemini (pracowałem tam) jako specjalista IT można zarobić od
    przyzwoicie do bardzo dobrze, przy czym już 'przyzwoicie' jest sporo
    ponad średnią krajową. Ale trzeba być specjalistą.

    A znam też korporacje (tu, w Polsce), gdzie w IT zarabia się
    pięciocyfrowo. Ale ciągle jest tak jak mówisz: nie płaci więcej, niż
    musi.

    --
    z/svc

  • 14. Data: 2008-05-07 20:07:09
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 6 May 2008 14:01:04 +0000 (UTC), "Miros/law L. Baran"
    <b...@h...pl> wrote:

    >Ciekawe, jak szukaliśmy kogoś na moje miejsce, to wcale tak łatwo z
    >tymi administratorami nie było (byli albo tani i umiarkowanie
    >kompetentni albo kompetentni i nie tani).

    Czyli dokładnie tak, jak powinno być, czyż nie?

    --
    z/svc

  • 15. Data: 2008-05-07 20:17:18
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > przyzwoicie do bardzo dobrze, przy czym już 'przyzwoicie' jest sporo
    > ponad średnią krajową. Ale trzeba być specjalistą.

    tez mam taka nazwe stanowiska i nie czuje sie zebym zarabial super duzo w
    korporacji:)
    a sa i tacy co przeszli na to stanowisko z nizszego i maja jeszcze mniej:)
    jak to mowia, placa ile musza a i pensja swiadczy o tym dlaczego dlugo
    szukali kogos na to stanowisko:)
    jak widac postawili sobie pewnie zalozenia placowe i szukali tak dlugo az
    kogos znalezli kto sie zgodzi pracowac za takie a nie inne pieniadze.

    a znam firme krzak gdzie zwyklu pracownik IT powiedzial 3 tys netto i
    dostal, kolejny powiedzial 5 tys netto i tez dostal, zapytalem wlasciciela
    skad ta roznica, a on odpowiedzial ze pytalem przy rekrutacji ile chce
    zarabiac ile powiedzial tyle dostal bo mi sie to i tak oplaca:)
    jak by powiedzial 7 tys netto to bym sie zastanowil ale moze tez by dostal
    :)

    a w korporacji jak komus nie zalezy super bardzo na szybkim znalezieniu
    pracownika to beda szukac az wcisna kogos w widelki:)

    > A znam też korporacje (tu, w Polsce), gdzie w IT zarabia się
    > pięciocyfrowo. Ale ciągle jest tak jak mówisz: nie płaci więcej, niż
    > musi.

    oczywiscie:)
    z drugiej strony znam polska spolke w ktorej prezes ma kilka razy wieksza
    pensje niz szef oddzialu w krakowie niemalej zachodniej korporacji:)

    niema reguly:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 16. Data: 2008-05-08 05:43:57
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 7 May 2008 22:17:18 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >oczywiscie:)
    >z drugiej strony znam polska spolke w ktorej prezes ma kilka razy wieksza
    >pensje niz szef oddzialu w krakowie niemalej zachodniej korporacji:)
    >
    >niema reguly:)

    Właśnie :)

    --
    z/svc

  • 17. Data: 2008-05-08 09:15:26
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT z/svc pisze:

    > Czyli dokładnie tak, jak powinno być, czyż nie?

    Indeed. Ale p. Hydraulik zdaje się sądzić, że jest inaczej.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    The chance of meeting the right person increases exponentially by
    how long its been since you've had a bath.