PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator sieci

  • 1. Data: 2006-08-22 20:01:14
    Temat: Administrator sieci
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy na terenie Warszawy jako administrator systemów Windows
    2000/2003
    Posiadam 10 letnie doświadczenie.
    Obecnie administruję siecią rozległą zawierającą:
    ponad 100 serwerów WIndows 2000/2003 w tym około 70 kontrolerów AD2003
    ponad 50 serwerów Exchange 2003
    ponad 1200 stacji roboczych
    ponad 5000 użytkowników.

    Symantec AV Corporate dla 1200 stacji roboczych

    Sieć zbudowana jest w opraciu o rozwiązania firmy CISCO.
    Ponadto:
    WSUS, IIS, Symantec Web Security, CheckPoint Firewall, SQL2000
    Veritas Backup Exec i inne

    Wykształcenie: wyższe, informatyczne.
    Język angielski: komunikatywny (udział w miedzynarodowym projekcie
    zrzeszjącym ponad 15 krajów)

    Szukam miejsca pracy które umożliwi mi udział w ciekawych i ambitnych
    projektach umożliwiających mi dalszy rozwój zawodowy.
    Jestem kompetentny, efektywny. Do pracy podchodzę z entuzjazmem.
    Informatyka to nie tylko mój zawód ale także hobby.

    Wynagrodzenie: do negocjacji
    Forma zatrudnienia: początkowo jako praca dodatkowa. Docelowo etat.

    W przypadku zainteresowania moją ofertą prosze o kontakt mailowy.

    --
    Bogusz