PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk - kończący Politechnikę Wrocławską (tzn. ostatni semestr)

  • 1. Data: 2006-08-22 18:46:36
    Temat: informatyk - kończący Politechnikę Wrocławską (tzn. ostatni semestr)
    Od: Przemek Kalinowski <p...@N...pl>

    Witam serdecznie... poszukuję pierwszego poważniejszego zajęcia,
    najlepiej na stałe we Wrocławiu bądź Jeleniej Górze (rozpatrzę wszystkie
    oferty, z kazdego regionu kraju i nie wykluczam przenosin). Interesują
    mnie wszystkie oferty jakie Państwo posiadacie, gdyż zależy mi na dość
    szybkim rozpoczęciu jakiejś pracy. Oczywiscie najlepiej jesli to będzie
    coś związanego z informatyką (np. tworzenie serwisów WWW, projektowanie
    baz danych itd.), pracą biurową, handlem itp.

    Blizsze informacje o mnie, w tym polskie i angielskie CV, kontakt
    znajdziecie Państwo na mojej stronie WWW: http://www.pkalinowski.prv.pl

    pozdrawiam

    Przemek Kalinowski