PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator/Informatyk/Warszawa

  • 1. Data: 2002-06-14 07:57:02
    Temat: Administrator/Informatyk/Warszawa
    Od: "Artur" <s...@p...com>

    Witam,
    Mam 28 lat, 7 letni staz pracy w branzy IT, oraz srednie wyksztalcenie.

    Aktualnie zatrudniony jestem w amerykanskim przedstawicielstwie firmy
    teleinformatycznej na stanowisku specjalisty.

    W celu dalszego rozwoju zawodowego poszukuje pracy (najlepiej w Warszawie)
    na stanowisku administartora UNIX/LINUX, badz innej zgodnej z moimi
    nastepujacymi kwalifikacjami:
    - administracja DEC UNIX - poparta 6 letnim doswiadczeniem, oraz
    certyfikatem z firmy Hector;
    - administracja LINUX (Debian i Red Hat);
    - pisanie skryptow shell'owych;
    - znajomosc awk, i innych nardzedzi Unix'a;
    - SQL (Ingres);
    - pisanie raportow w Report Writer (Ingres);
    - znajomosc VBA for Excel;
    - dosc spore podstawy programowania w C (Unix);
    - znajomosc HTML i Java Script;
    - znajomosc systemow Windows 9x (w mniejszym stopniu tych opartych na NTFS),
    oraz pakietu MS Office 97/2000;
    - znajomosc j. angielskiego w stopniu umozliwiajacym korespondencje;
    - znajomosc zagadnien z dziedziny telekomunikacji;
    - znajomosc rynku telekomunikacyjnego w Polsce.

    Zainteresowanych pracodawcow prosze o kontakt
    Artur Szymanski
    a...@w...pl