PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator IT - Outsourcing - Warszawa

  • 1. Data: 2002-06-14 08:54:23
    Temat: Administrator IT - Outsourcing - Warszawa
    Od: "Artur" <k...@w...pl>

    Witam :)

    Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza swiadczac uslugi informatyczne dla
    firm na zasadzie Outsourcingu.
    Poszukuje nowych klientów na terenie Warszawy.

    Rozwiazanie które oferuje niesie dla potencjalnego Zleceniodawcy nastepujace
    korzysci:

    1. Maksymalna redukcja kosztów zatrudnienia specjalisty IT ( platnosc na
    zasadzie faktury, ZUS i podatek to juz mój problem )
    2. Okres rozwiazania umowy opisuje klazula umowy a nie kodeks pracy, brak
    wysokich kosztów rozwiazania umowy o prace.
    3. Posiadma doswiadczenie zdobywane nieustannie w kilku firmach przy bardzo
    szerokiej gamie problemów a nie tylko na jednym stanowisku.
    4. Obiektywizm w doborze technologii z wykluczeniem wlasnych korzysci takie
    jak szkolenia, wyjazdy
    5. Brak koniecznosci przebywania w siedzibie klienta prze 8h dziennie obniza
    znacznie koszty serwisu/administracji
    6. Lojalnosc i sumiennosc lezy w moim interesie , bo w kazdej chwili moze
    znalesc sie ktos na moje miejsce.
    7. Brak okresów urlopowych ( gdy wyjezdzam odpoczac jest zastepstwo osoby o
    takim samym poziomie wiedzy :))
    8. Nie choruje poprostu mnie na to nie stac :))
    9. Pracuje sam ale z doswiadczenia wiem ze w praktyce jestem w stanie
    zagwarantowac czas reakcji w przypadku awarii do 1h
    10. Pracuje sam, ale dzieki temu wiem tyle samo na temat sieci i serwerów
    klienta co administrator zatrudniony na etat.

    Zalaczam ponizej informacje na temat posiadanych umiejetnosci. W celu
    uzyskania pelnego CV oraz opisu doswiadczenia zawodowego prosze o kontakt
    prywatny.

    Bardzo dobra znajomosc sprzetu komputerowego klasy:
    Pentium, Pentium II / III / IV, Xeon, Athlon
    z przeznaczeniem dla indywidualnych uzytkowników, na stacje robocze oraz w
    wykorzystaniach serwerowych.

    Dobra znajomosc zagadnien zwiazanych z konfiguracja urzadzen sieciowych
    firm:
    CISCO, 3COM

    Bardzo dobra znajomosc na poziomie administracji:
    - sieci komputerowe w oparciu o systemy operacyjne:
    Windows NT 4.0, MS Small Business Server 4.5 i 2000, Windows 2000
    Server
    - serwery pocztowe: Microsoft Exchange 5.0 , 5.5 i 2000
    - serwery WWW: Internet Information Server 4.0 i 5.0
    - serwer proxy: MS Proxy 2.0
    - serwer: ISA
    - uslugi sieciowe: DHCP, WINS, DNS, VPN
    - zagadnienia zwiazane z zarzadzaniem stacjami po stronie klientów w oparciu
    systemy operacyjne:
    Windows 95/98
    Windows NT 4.0 Workstation
    Windows 2000 Professional

    Bardzo dobra znajomosc zagadnien zwiazanych z administracja infrastruktura
    sieciowa z wykorzystaniem technologii Ethernet i Fast Ethernet.
    (Wiedza na poziomie projektowania, fizycznej realizacji sieci w tym
    wykonawstwa , konfiguracji uslug, integracji uslug sieciowych z Internetem
    za pomoca dostepu komutowanego lub przy uzyciu laczy stalych.)

    Teoretyczna znajomosc technologii Gigabit Ethernet i ATM
    ( Projekt sieci komputerowej z wykorzystaniem technologii Gigabit i ATM, dla
    fikcyjnej firmy ( 5000 przylaczy w 3 oddzialach ) w ramach pracy dyplomowej.
    Projekt zawieral analize infrastruktury i wymagan firmy, projekt logiczny
    sieci z uwzglednieniem rozwoju firmy w przyszlosci, dobór mediów
    transmisyjnych i urzadzen sieciowych z oferty firm: CISCO i 3COM.)

    Dobra znajomosc:
    - Administracja baz danych MS SQL 7.0 , SQL 2000
    - Systemy unixowe.
    ( Wiedza na poziomie uzytkowania i prostej administracji )

    Pozdrawiam,

    Artur Kosior