PracaGrupypl.praca.szukana › Administracja siecia , serwerem Linux / KRAKOW

  • 1. Data: 2005-02-14 06:22:30
    Temat: Administracja siecia , serwerem Linux / KRAKOW
    Od: "Mrl" <m...@w...pl>

    Witam!

    Jestem studentem czwartego roku Finansow i Bankowosci na AE w Krakowie.
    Chetnie podejme prace zwiazana z administracja serwera (opartego na systemie
    linux) oraz konstrukcja sieci LAN. Mam ponad 3 lata doswiaczenia. Z
    powodzeniem zbudowalem oraz administruje siec lokalna w miesjcu gdzie
    mieszkam. Znajduje sie w niej z ponad 25 komputerow. Umiem wykonac wiekszosc
    czynnosci zwiazanych z instalacja systemu linux, konfiguracja maskarady
    (popularny routing), konfiguracja serwera www, ftp, kontrola ruchu w
    systemie (oparta o shaperD).Wszystko to oczywiscie zostanie zabezpieczone
    stosownym firewallem.

    Typ pracy interesujacej mnie to zdalny, choc bynajmniej nie wykluczam
    innego. Nie widze jednak koniecznosci narazania pracodawcy na dodatkowe
    koszty , jezeli wieksozsc czynnosci z tym zwiazanych (oczywiscie po
    zbudowaniu calej instalacji) nie wymaga stalej obecnosci w miejscu
    zatrudnienia.

    --
    pozdrowko!
    MB