PracaGrupypl.praca.szukana › Administracja sieci/helpdesk/serwisant - DOSWIADCZENIE - od zaraz - WROCŁAW

  • 1. Data: 2005-06-21 05:42:40
    Temat: Administracja sieci/helpdesk/serwisant - DOSWIADCZENIE - od zaraz - WROCŁAW
    Od: "Wojtek" <c...@o...pl>

    Doswiadczenie:
    praca w firmie:
    -budowlanej NCC Polska na stanowisku konsultant systemowy
    -informatycznej IST WLKP na stanowsisku informatyk-handlowiec
    -budowlanej BUDIMEX DROMEX SA na konsultant systemowy

    Sieci te były oparte na Windows 2000 prof. pracowałem na programch tj:Scala,
    Kali, Płatnik, Autocad, Norma, MS Office , i wiele innych mniej lub bardziej
    waznych.
    Prócz tego zajmowałem sie Active directory , instalacja drukarek na serwerze
    oraz helpdesk-iem.

    Ukonczone kursy:
    -kurs akademi sieci komputerowych cisco pierwszego stopnia(CCNA)
    -jestem instruktorem nauki jazdy na kat B
    -z wykształcenia jestem inżynierem

    Obecnie jestem studentem zaocznym informatyki na Politechnice Poznanskiej
    (jeszcze jeden rok)

    Jesli znajdzie sie jaksi pracodawca ktory bedzie chciał mnie widziec u sebie w
    firmie to prosze o kontakt pod numerem telefonu: 692 409 991
    mail: c...@o...pl