PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik - przyjmę zlecenia, nawiąże współpracę (Kraków + ok.)

  • 1. Data: 2005-06-21 05:27:26
    Temat: Elektronik - przyjmę zlecenia, nawiąże współpracę (Kraków + ok.)
    Od: Gregor <g...@p...onet.pl>

    Przyjmę prace zlecone (na umowę o dzieło lub umowę zlecenie) lub podejmę
    pracę stałą w charakterze elektronika (także poza miejscem zamieszkania).

    Mam doświadczenie w zakresie:

    - motażu układów elektronicznych (SMD)
    - naprawy urządzeń elektronicznych (także RTV)
    - projektowanie schematów i płytek (AutoTrax, Protel99)
    - programowanie MCS51 (asembler) i AVR (avr-gcc)
    - systemy unixowe Linux, FreeBSD (na razie bez programowania)

    Osobiście wykonałem parę projektów na MCS51 oraz jeden na ATmega128
    moduł oparty na projekcie OpenSource Ethernut (obsługa TCP/IP)
    oprogramowanie w avr-gcc.
    Obecnie wykonuje montaż i testowanie manipulatorów współpracujących z
    oprogramowaniem geodezyjnym.

    Nie mam problemu z poznawaniem nowych zagadnień, wyszukiwaniem i
    czytaniem dokumentacji po angielsku.

    Mieszkam niedaleko Krakowa, posiadam warsztat w domu, samochód oraz
    dodatkowo pomieszczenie ok. 40 m2 do wykorzystania jako magazyn.
    --
    Kontakt:
    Grzegorz Wójcik