PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwentka Wyższej Szkoły poszukuje pracy biurowej w Warszawie od zaraz!!!

  • 1. Data: 2002-07-02 18:50:31
    Temat: Absolwentka Wyższej Szkoły poszukuje pracy biurowej w Warszawie od zaraz!!!
    Od: "M@rek" <g...@b...gnet.pl>

    Witam!!!
    Szukam pracy dla mojej dziewczyny, 22 lata, inteligentna, bystra, wrażliwa,
    w zeszłym roku pracowała przez wakacje jako asystentka agenta celnego,
    posluguje się komputerem, pisze teksty itp. zna angielski, lepiej ode mnie
    ;(, oraz niemiecki, szybko się uczy i jest cholernie ambitna, skończyła
    dziennie handel zagraniczny-licencjata, a od października idzie zaocznie na
    magistra.
    Telefon bezpośredni 503664777 i do domu 22 758 43 38 - prosić Iwonę.
    Serdecznie Pozdrawiam
    Marek Michalak