PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwentka Wyższej Szkoły poszukuje pracy biurowej w Warszawie od zaraz!!!Absolwentka Wyższej Szkoły poszukuje pracy biurowej w Warszawie od zaraz!!!
    From: "M@rek" <g...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Absolwentka Wyższej Szkoły poszukuje pracy biurowej w Warszawie od
    zaraz!!!
    Date: Tue, 2 Jul 2002 20:50:31 +0200

    Witam!!!
    Szukam pracy dla mojej dziewczyny, 22 lata, inteligentna, bystra, wrażliwa,
    w zeszłym roku pracowała przez wakacje jako asystentka agenta celnego,
    posluguje się komputerem, pisze teksty itp. zna angielski, lepiej ode mnie
    ;(, oraz niemiecki, szybko się uczy i jest cholernie ambitna, skończyła
    dziennie handel zagraniczny-licencjata, a od października idzie zaocznie na
    magistra.
    Telefon bezpośredni 503664777 i do domu 22 758 43 38 - prosić Iwonę.
    Serdecznie Pozdrawiam
    Marek Michalak