PracaGrupypl.praca.szukanaszyfrowanie informacji

  • 1. Data: 2003-01-20 22:54:06
    Temat: szyfrowanie informacji
    Od: "robert maszewski" <r...@i...pl>

    jeżeli uważasz,że w tych czasach wszystko jest do złamania nawet nie znając
    klucza lub systemu tylko posiadając dobry komputer to napisz do mnie jeśli
    jesteś zainteresowany a ja przyśle ci zakodowaną informację którą jeżeli
    jest banalnie zaszyfrowana napewno bez problemu złamiesz i przyślesz mi
    gotową odpowiedź, SZYFROWANIE KTÓRE JA WYMYŚLIŁEM MOŻE BYĆ PRZYDATNE DO
    PRZENOSZENIA POUFNYCH INFORMACJI BEZ OBAWY, ŻE JEŻELI WPADNĄ PRZEZ PRZYPADEK
    W NIEPOWOŁANE RĘCE NIE ZOSTANĄ SPENETROWANE PRZEZ OSOBY NIEPOWOŁANE!!!

    OSOBY ZAINTERESOWANE PROSZE O KONTAKT!!!----------------------
    k...@w...pl
    k...@o...pl
    k...@t...pl