PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwent budownictwa

  • 1. Data: 2004-05-01 11:28:57
    Temat: Absolwent budownictwa
    Od: "Brysso" <m...@o...pl>

    Mam 25 lat. Jestem absolwentem budownictwa na AR we Wrocławiu i szukam stażu
    lub pracy w swoim zawodzie najlepiej na Dolnym Śląsku ale jestem otwarty na
    wszelkie propozycje.

    Biegle władam angielskim. Niemiecki w stopniu dobrym.
    Posiadam czynne prawo jazdy kat.B od 1998 + własny samochód.

    Moje kwalifikacje:
    - doświadczenie w pracy na budowie jako wykonawca oraz jako inżynier budowy
    - obsługa geodezyjnych narzędzi mierniczych
    - bdb znajomość AutoCad 2D i 3D
    - bdb znajomość ROBOT MILLENIUM
    - bdb znajomość MsOffice
    - bdb znajomość Norma (Kosztorysowanie)
    - ogólnie bdb obługa komputera (jestem po liceum informatycznym)

    Czekam na kontakt pod adresem: m...@t...pl
    Zainteresowanym moge wysłać bardziej szczegółowe informacje na maila (CV,
    List motywacyjny)