PracaGrupypl.praca.szukana › optoelektronik/serwisant/helpdesk/handlowiec

  • 1. Data: 2004-05-01 08:49:34
    Temat: optoelektronik/serwisant/helpdesk/handlowiec
    Od: "Tomasz D." <t...@p...onet.pl>

    Jestem studentem IV roku Politechniki Warszawskiej wydziału Elektroniki I
    Technik Informacyjnych. Obecnie przygotowuję się do obrony pracy
    inżynierskiej pt. " Analiza nieliniowości w światłowodach
    telekomunikacyjnych". W związku z tym , że mam sporo wolnego czasu,
    chciałbym go
    wykorzystać jak najlepiej.Szukam pracy , która pozwoli na zdobycie
    doświadczenia zawodowego i wzbogaci również zawartość mojego portfela:)
    Mam doświadczenie w handlu (obsługa klientów instytucjonalnych), a także w
    serwisowaniu sprzętu komputerowego . Najchętniej widziałbym się w pracy
    związanej z moją specjalizacją ( optoelektronika ) lub typu Helpdesk lub na
    stanowisku handlowca z branży IT. Podkreślam, że interesuje mnie wyłącznie
    praca w WARSZAWIE. Osobom (firmom) zainteresowanym moja osobą wyślę CV, jak
    również inne potrzebne dokumenty.

    Tomasz Dąbrowski
    p.s.
    - prawo jazdy kat. B (od 6 lat)