PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwent SGH finanse bankowośćAbsolwent SGH finanse bankowość
    From: Jacek KRATYNSKI <j...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Absolwent SGH finanse bankowość
    Date: Tue, 21 Jan 2003 13:59:33 +0100

    Jestem absolwentem SGH z tytułem licencjt (dalszy ciag studiów
    magisterskich uzupełniających). Mam ponad 4 lata praktyki w
    dziedzinie bankowości od sprzedaży usług finansowych, przez
    weryfikacje kredytów po windykacje.
    Poszukuje pracy od zaraz w Warszawie w podobnej dziedzinie lub
    działalności finansowej. Posiadam prawo jazdy kategorii B,
    doświadczenie zawodowe, znajomość obsługi komputera na poziomie
    bardzo dobrym i dużą motywację do pracy.
    Najbardziej odnalazł bym się w działalności:
    - weryfikacja umów kredytowych
    - windykacja należności (telefoniczna)
    - księgowość (posiadam duża wiedze z zakresu rachunkowości, znam
    program Symfonia)
    - analiza danych (Excel, Access)
    - obsługa klienta
    - wprowadzanie danych do komputera (ok 140 zn/minute)
    - informatyka)
    - szkolenia produktowe
    Jesli jestescie Panstwo zainteresowani moja osoba,
    prosze o pilny kontakt telefoniczny pod numerem 0608010421
    lub obcjonalny mail: f...@g...pl

    Jacek K.