-
1. Data: 2007-03-23 14:24:27
Temat: ASYSTENTKA miejsce pracy WARSZAWA
Od: "albedo039" <m...@v...pl>
W związku z dynamicznym rozwojem Spółka Kapitałowa prowadzi rekrutacje
kandydatów
na stanowisko Asystentki. Miejsce pracy w Warszawie.
Zakres obowiazkow:
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
- Czynny nadzór nad obsługą firmy,
- Zarządzanie kontaktami,pilnowanie przestrzegania procedur firmy,
- Wspołpraca z dzialem ksiegowości,
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów (dostarczanie i odbior
dokumentów
z instytucji,urzedów etc.)
Wymagania wobec kandydatów:
- Wykształcenie co najmniej srednie (mile widziane osoby studiujace),
- Biegła obsługa komputera (dobra znajomość obsługi pakietu MS
Office),
- Dobrej umiejętności poruszania się po internecie,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Komunikatywność,dyspozycyjność,poczucie obowiązku oraz umięjętność
pracy w zespole,
- Umiejętność organizacji czasu pracy,
- Dokładności,rzetelności,samodzielności,szybkości działania,
- Umiejętności analizy zebranych informacji,
- Posiadanie prawa jazdy kat.B,
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
Forma kontaktu:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i Listu Motywacyjnego w
języku angielskim i polskim oraz podanym numerem referencyjnym
Asystentka/REF-AS/032007 na adres: P...@E...PL
Prosimy także o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku
o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".
Dział Rekrutacji
xxxxxxx
Warszawa
Obowiązki :
- segregacja i przekazywanie przychodzącej oraz wychodzącej
korespondencji oraz organizowanie obiegu dokumentów zgodnie z
procedurą,
- przygotowanie korespondencji wychodzącej,
- archiwizowanie korespondencji i innych notatek,
- bieżąca obsługa administracyjna Spółki,
- przygotowanie materiałów i dokumentów związanych ze spotkaniami,
- obsługa klientów i gości firm
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub w księgowości
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość pakietu MS Office,
- duża samodzielność oraz komunikatywność
- bardzo dobra organizacja czasu i pracy