eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeASYSTENTKA miejsce pracy WARSZAWA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-03-23 14:24:27
    Temat: ASYSTENTKA miejsce pracy WARSZAWA
    Od: "albedo039" <m...@v...pl>

    W związku z dynamicznym rozwojem Spółka Kapitałowa prowadzi rekrutacje
    kandydatów
    na stanowisko Asystentki. Miejsce pracy w Warszawie.

    Zakres obowiazkow:
    - Wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
    - Czynny nadzór nad obsługą firmy,
    - Zarządzanie kontaktami,pilnowanie przestrzegania procedur firmy,
    - Wspołpraca z dzialem ksiegowości,
    - Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów (dostarczanie i odbior
    dokumentów
    z instytucji,urzedów etc.)

    Wymagania wobec kandydatów:
    - Wykształcenie co najmniej srednie (mile widziane osoby studiujace),
    - Biegła obsługa komputera (dobra znajomość obsługi pakietu MS
    Office),
    - Dobrej umiejętności poruszania się po internecie,
    - Doświadczenie na podobnym stanowisku,
    - Komunikatywność,dyspozycyjność,poczucie obowiązku oraz umięjętność
    pracy w zespole,
    - Umiejętność organizacji czasu pracy,
    - Dokładności,rzetelności,samodzielności,szybkości działania,
    - Umiejętności analizy zebranych informacji,
    - Posiadanie prawa jazdy kat.B,
    - Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,


    Forma kontaktu:
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i Listu Motywacyjnego w
    języku angielskim i polskim oraz podanym numerem referencyjnym
    Asystentka/REF-AS/032007 na adres: P...@E...PL

    Prosimy także o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".

    Dział Rekrutacji
    xxxxxxx
    Warszawa


    Obowiązki :
    - segregacja i przekazywanie przychodzącej oraz wychodzącej
    korespondencji oraz organizowanie obiegu dokumentów zgodnie z
    procedurą,
    - przygotowanie korespondencji wychodzącej,
    - archiwizowanie korespondencji i innych notatek,
    - bieżąca obsługa administracyjna Spółki,
    - przygotowanie materiałów i dokumentów związanych ze spotkaniami,
    - obsługa klientów i gości firm


    Wymagania:
    - mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub w księgowości
    - znajomość języka angielskiego,
    - znajomość pakietu MS Office,
    - duża samodzielność oraz komunikatywność
    - bardzo dobra organizacja czasu i pracy

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1