-
1. Data: 2006-03-05 16:25:37
Temat: ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa
Od: "TIM Call Center Sp. z o.o." <i...@t...com>
TIM Call Center Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa
Zakres obowiązków:
- administrowanie siecią i systemami informatycznymi,
- helpdesk dla pracowników firmy.
Wymagania:
- administrowanie systemami Linux oraz Windows,
- administrowanie aplikacjami opartymi o Apache, PHP, MySQL, Tomcat,
etc.
- bardzo dobra znajomość zagadnień sieci LAN, WAN i bezpieczeństwa,
- konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych: routerów, firewall’i,
etc.
- mile widziani studenci III - V roku kierunków informatycznych.
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- zatrudnienie na umowę zlecenie,
- elastyczne godziny pracy / możliwa praca na pół etatu.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie zgłoszeń na adres:
i...@t...com z podaniem nr ref. ADM/03/WAW w tytule
wiadomości.