eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-03-05 16:22:05
    Temat: ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa
    Od: "TIM Outsourcing Sp. z o.o." <i...@t...com>

    TIM Call Center Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa

    Zakres obowiązków:
    - administrowanie siecią i systemami informatycznymi,
    - helpdesk dla pracowników firmy.

    Wymagania:
    - administrowanie systemami Linux oraz Windows,
    - administrowanie aplikacjami opartymi o Apache, PHP, MySQL, Tomcat,
    etc.
    - bardzo dobra znajomość zagadnień sieci LAN, WAN i bezpieczeństwa,
    - konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych: routerów, firewall&#8217;i,
    etc.
    - mile widziani studenci III - V roku kierunków informatycznych.


    Oferujemy:
    - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
    - możliwość rozwoju zawodowego,
    - zatrudnienie na umowę zlecenie,
    - elastyczne godziny pracy / możliwa praca na pół etatu.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1