PracaGrupypl.praca.szukanaA ja znalzlem pracę za granica !!!

  • 1. Data: 2003-10-16 19:59:01
    Temat: A ja znalzlem pracę za granica !!!
    Od: "pentel1" <p...@o...pl>

    Czy dotychczasowa praca Cię meczy ?
    Marzysz aby ją zmienić?
    Przygnębia Cię to że zarabiasz grosze i nie umiesz nic z tym zrobić?
    Poradnik jest czymś co stwarza ogromną szanse dla Ciebie, zawiera wiedzę
    niezbędną o mechanizmach i zasadach funkcjonujących na wspólnym rynku pracy.
    Poradnik poszerzy Twój zasób wiedzy na temat pracy w Unii Europejskiej.
    Poradnik pokazuje jak pozyskać pracę i jak poruszać się w gąszczu nowych
    przepisów.
    Poradnik zawiera informacje jak i gdzie znaleźć pracę po wejściu do Unii.
    miedzy innymi:
    - możliwości podjęcia pracy przez Polaków w krajach Unii
    - płace - ile możemy zarobić na różnych stanowiskach
    - skuteczne metody poszukiwania pracy
    - dojazdy (ceny biletów, komunikacja, metro, itp.)
    - wynajem i ceny mieszkań
    - przewodnik po instytucjach europejskich
    - porady prawne
    - wymagane i niezbędne dokumenty
    - ubezpieczenia społeczne
    - koszty utrzymania
    - staże zagraniczne dla studentów
    - i wiele wiele innych..
    Dodatkowo:
    OBSZERNA BAZA ADRESÓW - instytucji, organizacji, serwisów ogłoszeniowych,
    ambasad, pośredników, prasy zagranicznej i wiele innych.
    Wszystkie informacje pochodzą z ogólnie dostępnych mediów, jednak zebranie
    ich zajmuje sporo czasu i wysiłku. Warto zapłacić te parę groszy i mieć
    wszystko podane na tacy.
    Szczegółowe informacje udzielam mailem