-
1. Data: 2003-10-16 18:34:18
Temat: :) Samodzielna księgowa, angielski, SAP / Górny Śląsk
Od: "MaRzEnA" <e...@W...pl>
Szukam pracy na samodzielnym stanowisku w księgowości/finansach w województwie
śląskim.
Załączam wyciąg z mojego CV
WYKSZTAŁCENIE
studia podyplomowe: Rachunkowość
studia wyższe: Finanse i Bankowość
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (zaczynając od ostatniej pracy)
3 lata: starsza księgowa, koncern międzynarodowy, branża telekomunikacyjna
Zakres obowiązków:
1. księgowanie dokumentów: faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, SAD-ów;
2. rozliczanie delegacji krajowych oraz zaliczek pracowników;
3. realizacja płatności krajowych w systemie home-banking;
4. bieżąca analiza i windykacja należności z pracownikami;
5. analiza zobowiązań wobec dostawców, monitorowanie wszelkich nieprawidłowości;
6. przygotowywanie dokumentów dotyczących zakupu i likwidacji środków trwałych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia niskocennego;
1,5 roku: samodzielna księgowa, międzynarodowa firma handlowa, branża stalowa
Zakres obowiązków:
1. księgowanie dokumentów: faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, kasy
krajowej
i zagranicznej, SAD-ów, faktur zakupu środków trwałych;
2. naliczanie i księgowanie amortyzacji, rozliczanie delegacji krajowych i
zagranicznych, realizacja rozliczeń bankowych krajowych i zagranicznych w
systemie home-banking, procedury związane z zamknięciem miesiąca;
3. naliczanie płac, rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
4. przygotowywanie deklaracji dla Urzędu Skarbowego: PIT4, PIT8B, CIT2, CIT8,
VAT7;
5. kontakt z bankami, agencjami celnymi, biurem prawniczym, ubezpieczycielem;
6. sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat (miesięcznie);
7. raportowanie do centrali firmy zagranicą, kontakt z wewnętrznymi audytorami
z centrali firmy;
8. windykacja należności, zarządzanie gotówką (prognozy wpływów i wydatków,
wahania kursowe);
9. prowadzenie spraw kadrowych.
9 miesięcy: asystent kontrolera finansowego, polska firma handlowa, branża
komputerowa
Zakres obowiązków:
1. planowanie kosztów operacyjnych i rachunku zysków i strat;
2. kontrola i analiza wykonania budżetów poszczególnych działów firmy,
realizowanie polityki oszczędności kosztowych;
3. analiza break even point dla firmy/linii;
4. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku firmy;
5. sporządzanie bieżących analiz i zestawień dla potrzeb zarządzania i kontroli
(m.in. plan wpływów
i wydatków, ustalanie zapotrzebowania na kapitał, zestawianie bilansu);
6. sporządzanie w arkuszu kalkulacyjnym (Excel) modeli służących rozwiązywaniu
konkretnych problemów decyzyjnych.
1 rok: inspektor księgowości, branża energetyczna, odpowiedzialna za kwestie
związane z zamknięciem miesiąca (przygotowywanie F01, CIT2) oraz zestawienia na
potrzeby podmiotów zewnętrznych
UKOŃCZONE KURSY
kurs Głównego Księgowego prowadzony przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
(180 godzin)
kurs Samodzielnego Księgowego prowadzony przez Stowarzyszenie Księgowych w
Polsce (120 godzin)
ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH
Polski ojczysty
Angielski bardzo dobra (także słownictwo finansowo-księgowe)
Niemiecki słaba
POZOSTAŁE UMIEJĘTNOŚCI
1. biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows: Word, Excel, Power
Point, Lotus Notes, Outlook), programy płacowe, Płatnik
2. umiejętność obsługiwania programów bankowych home-banking
3. doświadczenie w pracy z programem SAP R3, moduł księgowy
4. oczekuję na Certyfikat Ministerstwa Finansów pozwalający na prowadzenie
biura rachunkowego
CECHY
dynamiczna, kreatywna, rzetelna, odpowiedzialna, konsekwentna, dokładna
DANE OSOBOWE
Miejsce zamieszkania: Górny Śląsk
Telefon: (0) 606786529
E-mail: e...@g...pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl