PracaGrupypl.praca.dyskusje › A ja prace jednak znalazlem

  • 1. Data: 2003-01-05 09:19:40
    Temat: A ja prace jednak znalazlem
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya!

    Co prawda nie jest to szczyt marzen i jest jeszcze miesieczny okres
    probny, ale mam robote sprzedawcy w sklepie komputerowym. Mysle, ze na
    poczatek w sam raz. Prace znalazlem na pl.praca.oferowana, ale byla rowniez
    w Wybiorczej Pracy. Bez zadnych protekcji, tylko dzieki wlasnym
    umiejetnosciom i doswiadczeniu. CV i LM wyslalem im jakies trzy tygodnie
    temu, odezwali sie po sylvku, jak jeszcze kaca mialem. Mimo, ze z tego
    powodu na rozmowie nie wygladalem za dobrze (4 godziny snu, podkrazone
    lima) wybrali jednak mnie sposrod kilku kandydatow. Tak wiec wszyscy ci,
    ktorzy szukaja pracy: nie zalamujcie sie, badzcie soba i jakos to bedzie. A
    na rozmowie proponuje szczerosc - naprawde pomaga.

    Aha. Jeszcze jedno. Mozliwe, ze pomoglo mi dopisanie w LM zdanka, ze na
    okresie probnym bede pracowac za mniejsza stawke.

    Uff. Jezeli tak bedzie wygladal caly rok, to calkiem fajnie :)

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl