PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w zamian za ZUS ?

  • 1. Data: 2003-01-04 23:32:40
    Temat: Praca w zamian za ZUS ?
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Hmm ciekaw jestem takiej rzeczy... mianowicie niedlugo znajomy
    prawdopodobnie otwiera firme, mialbym byc wspolwlascicielem... Firma
    na poczatku bez kapitalu prawie ze... ale nie o to chodzi... On ma
    lub bedzie mial oprocz firmy stala prace wiec za niego ZUS bedzie
    oplacony. Natomiast nade mna nadal to bedzie wisiec... Mam 18 lat i
    bede probowac szukac pracy na cwierc etapu jako informatyk od
    wszystkiego badz administrator sieci w zamian za oplacenie ZUSu.
    Powiedzcie co sadzicie na ten temat. Czy mam jakas szanse znalesc
    robote na takich warunkach przynajmniej na kilka miesiecy czy moze
    jest jakis inny cudowny sposob, aby ZUS sie ode mnie odczepil ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-01-05 09:48:16
    Temat: Re: Praca w zamian za ZUS ?
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    moze
    > jest jakis inny cudowny sposob, aby ZUS sie ode mnie odczepil ?

    Nie na sposobu na ZUSA !!!!!!!!!!!!.
    Tylko "kombinowanie" lub "szara strefa".
    Pamiętaj o ubezpieczeniu zdrowotnym i o tym ze do otrzymania renty
    potrzeba Ci 5lat a do otrzymania emerytury 25 lat okresow skladkowych
    dla ZUSA. (no na dzisjaj tak jest).
    pzdr
    svobo

  • 3. Data: 2003-01-05 10:20:29
    Temat: Odp: Praca w zamian za ZUS ?
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    ... Mam 18 lat i
    > bede probowac szukac pracy na cwierc etapu jako informatyk od
    > wszystkiego badz administrator sieci w zamian za oplacenie ZUSu.

    Z tego co wiem, aby pracodawca zapłacił ci ZUS musisz pracować na min. pół
    etatu.

    Pzdr

    Witek

  • 4. Data: 2003-01-06 22:35:00
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Qtik" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:

    > ... Mam 18 lat i
    >
    > Z tego co wiem, aby pracodawca zapłacił ci ZUS musisz pracować na min. pół
    > etatu.

    Błąd. Składki ZUS są odprowadzane od każdej części etatu. Aby opłacać od DG
    tylko składkę zdrowotną z etatu należy uzyskiwać dochód nie niższy niż
    najniższa krajowa (obecnie 800 zł brutto).

    Serwiz