PracaGrupypl.praca.dyskusje › 50,000,- i otwarcie dzialanosci

  • 11. Data: 2005-06-04 12:50:33
    Temat: Re: 50,000,- i otwarcie dzialanosci
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Zbyszek Tuźnik napisał(a):

    > Ty - z tym kursem w internecie - jako podstawą do usługowego prowadzenia
    > ksiąg handlowych - serio tak?
    > <http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=75&id=1
    1306>

    Zacytuj moje słowa świadczące, że pisałem o kursie w _internecie_ .

    Pitt

  • 12. Data: 2005-06-04 13:16:56
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Pstry napisał(a):

    > jest jeszcze taka sprawa ze moj ojciec ostatnio bardzo ciezko zachorowal, ma
    > jakies uszkodzenia mozgu i normalnie wszyscy go wysylali na rente. Wiec w
    > gre wchodzi jeszcze ze bedzie dostawal ta rente i dorabial do niej...

    To jest najlogiczniejsze wyjście z sytuacji.
    Do renty jako inwalida trochę dorobi i będzie dobrze.
    Wwa

  • 13. Data: 2005-06-04 13:18:45
    Od: "Pstry" <p...@W...onet.pl>

> [...]

    jakies uszkodzenia mozgu i normalnie wszyscy go wysylali na rente. Wiec w
    gre wchodzi jeszcze ze bedzie dostawal ta rente i dorabial do niej...

    BTW ile mozna dostac renty przy zarobkach 3500,- brutto ??

  • 14. Data: 2005-06-04 13:29:41
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Piotr Przewłocki napisał(a):

    > Zacytuj moje słowa świadczące, że pisałem o kursie w _internecie_ .

    Ups...
    Przeczytałem internetowy, zamiast intensywny....
    Przepraszam.
    Niemniej coby nie oddawać pola tak bez walki zupełnie. ;)
    Wymóg praktyki pozostaje.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 15. Data: 2005-06-04 14:00:19
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > pracowal w Orlenie.... jako kontroler, przeprowadzal inwentaryzacje.

    To moze skoro to byla spokojna praca bedzie pracowal jako dozorca,
    magazynier, itp itd.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2005-06-04 15:12:38
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopce>

    Pstry napisał(a):
    > Witam
    >
    > Zwracam sie do Was z takim problem. Otóż moj tato przepracowal polowe
    > swojego zycia w pewnej firmie. Teraz chca robic redukcje, przeprowadzac
    > testy. Istnieje mozliwosc ze jesli sam ktos sie zwolni to dostaje na czysto
    > 50.000 na odchodne. Co mozna zrobic z takimi pieniedzmi, co otworzyc w 45tys
    > miescie? Bardzo prosze o rady.

    a podatek wziąłeś pod uwagę ? AFAIK na dzień dobry tata będzie musiał
    odprowadzić 19% i na koniec roku uzupełnienie do 30 lub 40

    P. Arek

    --
    arek at aster dot pl

  • 17. Data: 2005-06-05 00:32:51
    Od: "Pstry" <p...@W...onet.pl>

    > a podatek wziąłeś pod uwagę ? AFAIK na dzień dobry tata będzie musiał
    > odprowadzić 19% i na koniec roku uzupełnienie do 30 lub 40

    no dostaje 85.000,- czyli na czysto 50.000,-

  • 18. Data: 2005-06-05 09:54:53
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Pstry:

    > no dostaje 85.000,- czyli na czysto 50.000,-

    A może otworzy kiosk, malutki sklepik osiedlowy, albo ajencję poczty?

    (2% ;-) )

    --
    [Pozdrawiam ciepło, ]
    [Magda ]

  • 19. Data: 2005-06-05 10:08:04
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Pstry [Sat, 4 Jun 2005 12:09:37 +0200]:

    > Co mozna zrobic z takimi pieniedzmi, co otworzyc w 45tys
    > miescie? Bardzo prosze o rady.

    No to masz pierwsza od ktorej zdecydowanie powinienes zaczac:
    dowiedz sie, po co ludzie jezdza do wiekszych miast, a potem
    sprawdz, czy nie da im sie czesci z tego zapewnic na miejscu.

    Kira