PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 umowa o prace

  • 1. Data: 2006-07-03 08:13:07
    Temat: 3 umowa o prace
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    witam

    kolega ma nastepujacy problem, dzis podpisuje 3 umowe o prace i ma to byc
    umowa na czas okreslony

    poprzednie umowy ktore podpisal byly nastepujace:
    1. w sierpniu ub. roku podpisal 1 umowe u nowego pracodawcy na okres probny
    3 miesieczny
    2. po tej umowie podpisal kolejna na czas okreslony - 7 miesiecy

    i teraz ma propozycje tej trzeciej

    pracodawca zaproponowal mu umowe na czas okreslony - poltora roku i tu sa
    watpliwosci czy powinna ona byc na czas okreslony czy na nieokreslony?

    z gory dzieki za pomoc
    pozdr.

  • 2. Data: 2006-07-03 08:33:59
    Temat: Re: 3 umowa o prace
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    moze jeszcze sprecyzuje
    bo mam sprzeczne informacje na ten temat

    chodzi o to czy "umowa o prace na okres probny" wlicza sie w "umowy o prace
    na czas okreslony"

    bo jesli tak no to powinien dostac teraz na czas nieokreslony umowe
    a jesli nie wlicza sie no to moze miec kolejna umowe na czas okreslony

    jesli ktos moglby definitywnie rozstrzygnac moje watpliwosci, to bylbym
    bardzo wdzieczny

    pozdr.
    Maestro

  • 3. Data: 2006-07-03 13:46:03
    Od: "m4r+4" <m...@o...pl>

    Witaj,
    pisałam o tym wcześniej już :)
    umowa na czas próbny nie jest traktowana jako umowa na czas okreslony. Więc
    w tym przypadku umowa na czas określony jest poprawna.Dopiero następna
    będzie na czas nieokreslony.
    pozdrawiam - marta

  • 4. Data: 2006-07-03 18:36:23
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m4r+4" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dopiero następna
    > będzie na czas nieokreslony.

    następnej nie będzie ;)

    e.

  • 5. Data: 2006-07-03 19:11:54
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

> [...]
    > Więc
    > w tym przypadku umowa na czas określony jest poprawna.Dopiero następna

    dzieki za odpowiedz, musialem zapytac bo czytalem tez posty w ktorych to nie
    bylo tak jednoznacznie napisane
    pozdrawiam
    Maestro