PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 pracodawców - jeden czas

  • 51. Data: 2009-05-06 19:23:17
    Temat: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:iggtbhl7eixf$.ixcx8b6z7jow.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > Że co proszę?
    > Urlop na żądanie po przepracowaniu "ośmiu ustawowych godzin", aby
    > wykorzystać go "na nadgodziny"?
    Nie napisałem, że po.

    > Wolne żarty.
    Czasem żarty są szybkie. I taki szybki żart może ci zrobić pracodawca na 5
    minut przed końcem pracy informując, że dziś masz 3 nadliczbówki, a ty masz
    właśnie w tym czasie spotkanie w niezwykle ważnej sprawie i odwołać nie
    możesz/nie chcesz.
    Prawnie jest wówczas możliwe wykorzystanie urlopu na żądanie.
    Ty decydujesz, czy warto.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2009-05-09 13:21:04
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

> [...]
    > nie możesz/nie chcesz.
    > Prawnie jest wówczas możliwe wykorzystanie urlopu na żądanie.

    moja odpowiedz na ogół będzie jedna - trzeba było przewidziec wczesniej,
    ja dziś nie mogę.
    pal licho tę kasę za trzy godziny nadliczbowe.
    niech pracodawca wie (i na ogół po pierwszej probie wie bardzo dobrze)
    że bardzo cenie swój czas prywatny. żadne przychodzenie przed czasem,
    żadne zostawanie po godzinach.
    oczywiscie kontrakt zawsze można renegocjować.

  • 53. Data: 2009-05-09 15:28:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gu4007$4sl$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

> [...]
    > bardzo cenie swój czas prywatny. żadne przychodzenie przed czasem, żadne
    Obawiam się jednak, czy w granicach zakreślonych prawem nie jest to
    całkowicie dopuszczalne, zaś niewykonanie takiego polecenia nie będzie mogło
    zostać uznane za ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych ze wszelkimi
    tego konsekwencjami.

    --
    Jotte