PracaGrupypl.praca.dyskusje100zł/h - nie dowiary - spróbuj nic nie tracisz

  • 1. Data: 2007-04-12 20:33:55
    Temat: 100zł/h - nie dowiary - spróbuj nic nie tracisz
    Od: p...@n...pl

    Zarządzający Systemem Web posiada wolne miejsca na prace w domu w
    pełnym lub niepełnym wymiarze czasu dla pracowników do obsługi
    komputera i prowadzenia marketingu. W celu uzyskania pełnych
    szczegółów skontaktuj się pod p...@n...pl

  • 2. Data: 2007-04-13 11:27:24
    Temat: Re: 100zł/h - nie dowiary - spróbuj nic nie tracisz
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    p...@n...pl napisał(a):

> [...]
    > pełnym lub niepełnym wymiarze czasu dla pracowników do obsługi
    > komputera i prowadzenia marketingu. W celu uzyskania pełnych

    Istotnie. Jest to nie do wiary. A prawda jest tak, że jesteś oszustem
    usiłującym

    wciągnąć naiwnych do piramidki finansowej. Nie do wiary? A jakże.

  • 3. Data: 2007-04-13 12:36:02
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    > Istotnie. Jest to nie do wiary. A prawda jest tak, że jesteś oszustem
    > usiłującym
    >
    > wciągnąć naiwnych do piramidki finansowej. Nie do wiary? A jakże.

    takie mocne słowa... a ja wierze w sukces ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl

  • 4. Data: 2007-04-13 12:51:33
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@o...antyspam.pl> napisał w wiadomości

    > takie mocne słowa... a ja wierze w sukces ;)

    prokuratora?

  • 5. Data: 2007-04-13 15:50:41
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@s...zeno.pl>

    Dnia 12 Apr 2007 13:33:55 -0700, p...@n...pl napisał(a):

> [...]
    > pełnym lub niepełnym wymiarze czasu dla pracowników do obsługi
    > komputera i prowadzenia marketingu. W celu uzyskania pełnych

    Zarzadzajacy Systemem Web uzywa maila z neostrady? No no, nie wiedzialem
    ze az tyle w tepsie placa ;-)

    --
    Pozdrawiam bądź nie.. [ GG# 997057 ]
    Piotr Baranowski

  • 6. Data: 2007-04-14 08:50:58
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Piotr 'Zenobius' Baranowski wrote:

    > Zarzadzajacy Systemem Web uzywa maila z neostrady? No no, nie wiedzialem
    > ze az tyle w tepsie placa ;-)

    BA on wogóle używa neostrady.

  • 7. Data: 2007-04-14 16:52:55
    Od: levy <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 12 Apr 2007 13:33:55 -0700, pawelcm napisał(a):

> [...]
    > pełnym lub niepełnym wymiarze czasu dla pracowników do obsługi
    > komputera i prowadzenia marketingu. W celu uzyskania pełnych
    No nie, to już tutaj wlazło? To samo dostałem jakieś 2 tygodnie temu
    jako spam (nie pamiętam adresu mailowego, ale chyba był inny).