-
Freelancerzy: kto zarabia 400 zł/h, a kto walczy o zlecenia?
... , które zdobywa się latami. To wiedza z obszarów finansów, biznesu, socjologii, marketingu, IT, zarządzania projektami, zespołami i firmami, branż i rynków. Nie sposób ... niewielkie. Duża konkurencja wśród freelancerów w obszarach projektowania stron, identyfikacji wizualnej, czy SEO wynika głównie z tego, że to specjalizacje na które popyt istnieje ...
-
Praca online. Oto popularne e-zawody
... . Poza tym buduje on relację z konsumentami, która łączy elementy PR, marketingu i reklamy. Jednocześnie ważny jest autentyzm, gdyż internauci bardzo szybko wychwytują ... ważniejszych zadań, które stoi przed firmami oraz organizacjami. Zatrudniają więc specjalistów SEM i SEO, których zadaniem jest stworzenie jak najlepiej widocznej strony. Sowicie im ...
-
Przekwalifikowanie zawodowe w 4 prostych krokach
... rosnące zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych specjalistów od digital marketingu, e-commerce, social media czy od strony HR, odpowiedzialnych za realizację ... strategii digital marketingowych, praktycznej znajomości narzędzi internetowych (Google AdWords/Analytics, SEO, e-mail marketing). Osoby, które dysponują takimi kompetencjami z całą ...
-
Ile zarabia freelancer w Polsce?
... 10 tys. zł netto, a 35% pomiędzy 5 a 10 tys. zł netto miesięcznie. Także osoby specjalizujące się w tłumaczeniach, fotografii, wideo, animacjach, marketingu internetowym (SEO i SEM-ie) dobrze zarabiają. Powyżej 5 tysięcy złotych zarabia odpowiednio 17%, 16% i 16% respondentów. Ile zarabiają panie, a ile panowie pracujący jako wolni ...