-
Brand Manager, opiekun marki
... zajmuje brand Manager, opiekun marki (Zakres obowiązków): przeprowadzanie kampanii reklamowych i promocja marki współpraca z agencjami badawczymi w zakresie przeprowadzania badań marketingowych – ustalanie ... konkurencji przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych współpraca z działem sprzedaży i partnerami firmy Wymagania Od Brand Managera ...
Tematy: brand Manager, opiekun marki -
Specjalista ds. marketingu
... komunikatywnym. Konieczna jest umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office. Mile widziane jest doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Specjalista ds. marketingu cechuje się kreatywnością, analitycznym myśleniem, wysoką komunikatywnością, powinien także łączyć w sobie umiejętności charakterystyczne ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Doradca serwisowy
... terminową realizacją zleceń rozliczanie zrealizowanych zleceń, wystawianie faktur bieżący kontakt z klientami współpraca z firmami ubezpieczeniowymi promocja usług serwisowych, współpraca przy rozwoju sieci sprzedaży dbanie o wizerunek serwisu pozyskiwanie nowych i opieka nad dotychczasowymi odbiorcami usług serwisowych przygotowywanie dokumentacji ...
Tematy: doradca serwisowy -
Kierownik sklepu
... wizerunku firmy dbałość o wysoki poziom obsługi klienta organizacja procesu sprzedaży, zarządzanie sprzedażą dbałość o odpowiednią gospodarkę magazynową sklepu, ... produktów oferowanych przez sklep kreowanie polityki marketingowej sklepu i jego promocja nadzorowanie estetycznej ekspozycji produktów nadzór nad prawidłową obsługą reklamacji ...
Tematy: kierownik sklepu -
Telemarketer
... i nakłanianiu ich do skorzystania z przygotowanej oferty. Jest to więc jedna z form sprzedaży bezpośredniej. Do pozostałych zadań telemarketera należą: budowa baz teleadresowych, udzielanie informacji i ustalanie oczekiwań klientów, prezentacja i promocja firmy. Telemarketer po nawiązaniu telefonicznej relacji z klientem stara się przekonać go do ...
Tematy: telemarketer -
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... Sales Director (Dyrektor ds. Sprzedaży) – osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za organizowanie pracy zespołów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i ... zadania to: zwiększanie wiedzy pracowników o usługach czy produktach firmy, promocja wiedzy o firmie, rynku i konkurencji, prowadzenie szkoleń i prezentacji, organizacja ...
-
Liczysz na dobrą pracę? Postaw na matematykę
... i intuicyjnej znajomości rynku, ale wieloletnich badań zachowań konsumentów, analiz sprzedaży oraz przełożenia tych danych na precyzyjne modele matematyczne, które gwarantują, iż inwestycja w zakup miejsca na danej półce, konkretne opakowanie i przekalkulowana promocja – przełożą się na konkretny efekt biznesowy. Wszystkie KPI, tworzone ...
-
Kariera w bankowości i finansach
... rosnącym popytem na kredyty ze strony gospodarstw domowych i przedsiębiorstw, wzrost sprzedaży funduszy inwestycyjnych, przygotowania do wprowadzenia Nowej Umowy Kapitałowej oraz ciekawe ... doradców i przedstawicieli bankowych. Do obowiązków takich osób należy głównie promocja oferty banku, pozyskiwanie klientów, zachęcanie ich do kupna i doradzanie ...