-
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku
... obsługi klienta. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, osoby pracujące na stanowisku kierownik ds. obsługi klienta zarabiały w 2013 roku 6 000 PLN. Mediana wynagrodzeń koordynatorów ds. sprzedaży wynosiła 4 100 PLN. Specjaliści ds. obsługi klienta zarabiali w 2013 roku 3 500 PLN, natomiast konsultanci telefoniczni w dziale obsługi ...
-
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku
... 5 500 PLN. A 10% najwyżej wynagradzanych zarabiało więcej niż 7 896 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 3 820 PLN, natomiast mężczyzn 4 457 PLN. Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 4 800 PLN. Różnice w płacach w różnych województwach wyniosły maksymalnie 1 658 PLN ...
-
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2021 roku
... wynagradzanych zarabiało więcej niż 8 700 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 4 300 PLN, natomiast mężczyzn 5 000 PLN. Przydatne linki: Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 5 200 PLN. Zdecydowanie więcej zarabiali ...
-
Ile zarabia pracownik biura obsługi klienta?
... Pensje połowy kierowników ds. obsługi klienta przekraczały w 2013 roku 6 000 PLN miesięcznie. Gorzej wynagradzani byli koordynatorzy ds. sprzedaży i specjaliści ds. obsługi klienta. Mediany ich wynagrodzeń wyniosły odpowiednio 4 100 PLN i 3 500 PLN brutto miesięcznie. Najniższe pensje w działach obsługi klienta otrzymywali konsultanci telefoniczni ...
-
Czy "oryginalny" pracownik korporacji jest zagrożeniem?
... klienta do produktu, zwłaszcza takiego, który sporo kosztuje. Standardy w dziedzinie obsługi klienta bardzo szybko się jednak zmieniają. To, co jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu było nie do przyjęcia, obecnie staje się coraz bardziej popularne. Jakiś czas temu zwracanie się do klienta ... okazać nieprawdą – pracownik może być lubianym i cenionym ...
-
Magazynier, pracownik magazynu
... realizację zamówień oraz wydanie zamówionego przez klienta towaru i przygotowanie go do wysyłki. ... jednozmianowym. Czym się zajmuje magazynier, pracownik magazynu (Zakres ... obsługi wózka widłowego (można je nabyć odbywając np. kurs organizowany przez urząd pracy), a w nowoczesnych, zautomatyzowanych magazynach przydatna będzie umiejętność obsługi ...
Tematy: magazynier, pracownik magazynu -
Wyzwania pracownika contact i call center
... pracownik call center powinien umieć wczuć się w problemy innych i starać się znaleźć ich rozwiązanie. Dla niespełna co dziesiątego badanego ważne jest, aby był zabawny i zajmujący – potrafił prowadzić rozmowę tak, aby była ona ciekawa. – Praca w biurze obsługi klienta ...
-
Wynagrodzenia 2016. Raport płacowy Sedlak & Sedlak
... ich wynagrodzeń wyniosła 4 959 PLN. Najmniej zarobili doświadczeni specjaliści w pionie obsługi klienta – 4 057 PLN. Płaca specjalistów różni się od siebie w zależności od tego ... w mniejszych spółkach. Początkujący pracownik wsparcia w firmie o przychodach powyżej 1 000 mln PLN zarobił 3 874 PLN, podczas gdy pracownik na podobnym stanowisku w firmie ...
-
Po co się tworzy system premiowania?
... jeśli pracodawcy zależy na zwiększeniu jakości obsługi klienta może uzależnić wysokość premii od wyników oceny satysfakcji klienta. W przypadku pracowników sprzedaży możliwe jest ... zależy od siły oczekiwania oraz oceny prawdopodobieństwa spełnienia tego oczekiwania. Jeśli pracownik oceni, że ma spore szanse na realizacje warunków premiowych, wpłynie ...
-
Zarobki w marketingu i sprzedaży
... stanowisku - Kalkulator wynagrodzeń W ramach obszaru Sprzedaż i Marketing znaczące zmiany jakie zaszły na rynku pracy w najmniejszym stopniu dotknęły działy Obsługi Klienta. Niewątpliwie jednak, stałym trendem obowiązującym w tych jednostkach jest wzrost zapotrzebowania na osoby władające „egzotycznymi” językami, takimi jak: węgierski, szwedzki ...
-
Wynagrodzenia pracowników szeregowych w 2004 r.
... ). Najmniej zarabiają magazynierzy, przeciętnie tylko 1 400 zł miesięcznie brutto. Mniej niż 1 500 zł otrzymują też pracownicy działów personalnych (1 460 zł) i obsługi klienta (1 480 zł). Dla porównania, w dziale finansów i controllingu tylko 25% pracowników zarabia mniej niż 1 500 zł. W magazynie tylko 25% pracowników zarabia ...
-
Wynagrodzenia w przemyśle ciężkim w 2007 r.
... w przedziale od 1 501 PLN do 3 000 PLN. Co piąty pracownik zarabiał powyżej 6 000 PLN. 7,2% pracowników zatrudnionych w tej branży zarabiało powyżej ... odsetek osób zatrudnionych w działach księgowości zarabiał powyżej 2 525 PLN, a w przypadku działów obsługi klienta granica ta obniżyła się do 1 700 PLN. Pensje pracowników z wykształceniem ...
-
O kim marzy rekruter? Analizujemy oferty pracy
... nich specjalista? Praca.pl analizuje, jakie umiejętności są najbardziej pożądane w sprzedaży i obsłudze klienta, informatyce/programowaniu i administracji biurowej. Komunikatywność i odporność na stres ceniona w sprzedaży i obsługi klienta Wprawdzie wymienione w nagłówku kompetencje miękkie przydadzą się każdemu bez względu na sektor zatrudnienia ...
-
Zmiana pracy w czasie pandemii. Czy jest się czego obawiać?
... analitycy finansowi, analitycy danych, ale w głównej mierze specjaliści Service Desk oraz w obszarze obsługi klienta. Zatrudnienie znajdą przede wszystkim osoby, które znają języki obce, ... się przez wideo rozmowy oraz intranet. Po pełnym szkoleniu on-boardingowym pracownik będzie podejmował samodzielną pracę z domu mając do tego niezbędny sprzęt z ...
-
Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?
... czasu pracy oraz podstawowych zasad BHP. Intensywny wzrost sprzedaży niesie ze sobą konieczność zatrudnienia dodatkowych osób do wykładania towaru, obsługi klienta czy prac inwentaryzacyjnych. W przypadku sklepów internetowych rośnie zapotrzebowanie na personel konfekcjonujący towar i pakujący zamówienia, jak również na operatorów logistycznych ...
-
Czy praca w banku się opłaca?
... Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń firmy Sedlak & Sedlak. Przeciętna pensja specjalisty ds. obsługi klienta wyniosła natomiast 3 450 PLN. Znacznie wyższe wynagrodzenia otrzymywali kierownicy zespołów i ... podczas gdy w bankach krajowych od 2 900 do 7 500 PLN. Przeciętny pracownik szeregowy, aby zarobić miesięczną pensję dyrektora (16 000 PLN), ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2020
... realizacji celów biznesowych. W większości firm potrzeby kompetencyjne spełnione są tylko częściowo. Największa luka dotyczy zdaniem pracodawców obszaru sprzedaży detalicznej, obsługi klienta, edukacji oraz obszarów produkcyjnych. Kompetencje, których firmy poszukują najczęściej, są tożsame z tymi, które na dzisiejszym rynku pracy są najtrudniejsze ...
-
Wynagrodzenia w Disneylandzie
... w hotelach oraz centrum rezerwacji pokoi (11,5 USD). Osoby przygotowujące posiłki w restauracyjnych kuchniach zarabiają od 9,7 do 13,4 USD. Pensje pracowników działu obsługi klienta wynoszą ok. 12 USD. Jedne z najwyższych wynagrodzeń otrzymują osoby zajmujące się rozliczeniami pieniężnymi, które otrzymują 12,5 USD. Już po raz ...
-
Płace w działach IT w 2010 roku
... czy o 28% więcej niż osoby zajmujące się sprzedażą w firmie. Prawdziwa przepaść w poziomie wynagrodzeń dzieliła ich w porównaniu do pracowników magazynu czy obsługi klienta. Miesięczne płace były tam blisko dwukrotnie niższe niż w dziale IT. Pracownicy działów IT otrzymywali oprócz podstawowej płacy premie finansowe. Na ...
-
Bankowość i finanse: wynagrodzenia 2013
... w sektorze bankowym i na rysujący się nowy trend ma wzrost znaczenia technologii i bankowości mobilnej. Będzie ona rzutowała nie tylko na sposób obsługi klienta, ale także na zatrudnienie (od roku 2011 dynamika zatrudnienia w bankowości ogółem systematycznie spada, podczas gdy dynamika zatrudnienia w centralach banków cechuje ...
-
Praca w ubezpieczeniach - jakie wynagrodzenia w 2018 roku?
... ubezpieczeniowej. Na wysokie zarobki, poza dyrektorami i kierownikami ds. sprzedaży, mogą liczyć osoby zajmujące stanowiska analityka biznesowego (7 790 PLN), kierownika ds. obsługi klienta (7 750 PLN) i underwritera (7 081 PLN). Monika Czepiel Sedlak & Sedlak Ile zarabiają inni na Twoim stanowisku? Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... Specjalisty ds. Optymalizacji Procesów Logistycznych. Nie słabnie również zainteresowanie Specjalistami ds. Obsługi Klienta ze znajomością języków obcych, przy czym międzynarodowe korporacje ... . Wydaje się, że wszystko przebiega prawidłowo, zwłaszcza, że nowo awansowany pracownik przykłada się pracy z ogromną starannością, tylko bardzo często wyniki ...
-
Praca tymczasowa w CV: chwalić się czy przemilczeć?
... w magazynie, kompletowanie, pakowanie, wysyłanie towarów), z kolei przy umowie zlecenie pracownik może wykonywać tylko jedno zadanie, np. związane z pakowaniem towarów. Należy ... Przykładowo, jeżeli chciałbyś pracować w dziale obsługi klienta, zaznacz, że masz już doświadczenie w obsłudze klienta (w tym również trudnego) i dlatego chcesz podjąć ...
-
Specjalista ds. marketingu
... oczekują znajomości drugiego języka na poziomie komunikatywnym. Konieczna jest umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office. Mile widziane jest doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, ... branży to ok. 1,5 - 2 tys. zł. Ok. 3 - 4 tys. dostać może na początek pracownik, który trafił do korporacji w stolicy. Specjalista, który ma motywację i będzie ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Jak sprawdzić, czy szef opłaca składki ZUS?
... poprzez Internet. Wystarczy jedna wizyta w placówce ZUS, gdzie pracownik sali obsługi klienta potwierdzi dane osobowe nowego użytkownika PUE. Uwierzytelnienie to jest niezbędne z uwagi na ochronę danych zgromadzonych w ZUS - mówi Elżbieta Kucharska z-ca naczelnika Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji ZUS we Wrocławiu. Należy pamiętać, aby ...
-
5 wskazówek dla handlowca. Jak zaprezentować się w CV?
... i tutaj należy zawrzeć informacje dotyczące umiejętności obsługi programów komputerowych, znajomości języków obcych, przebytych ... zupełnie inną pracę niż tak samo nazwany pracownik w drugiej. Kolejnym problemem jest zamieszczanie informacji ... dosprzedaży, a część na aktywnym pozyskiwaniu nowego klienta. Myślę, że warto to podkreślić w ramach zakresu ...
-
Emerytury dla nauczycieli. Co warto wiedzieć?
... Obsługi Klienta są dostępni pięć dni w tygodniu: w poniedziałki w godzinach 8.00 – 18.00, od wtorku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00. Udzielą pomocy w wypełnieniu niezbędnych formularzy oraz odpowiedzą na wszelkie pytania. W razie dodatkowych wątpliwości zachęcamy do kontaktu z pracownikami Centrum Obsługi ...
-
Ile zarabia sprzedawca?
... wykształcenia. Duży nacisk położony będzie za to na jego osobowość. Pracownik taki powinien mieć łatwość nawiązywania kontaktów, wysoką motywację do pracy oraz ... przygotowanego przed Advisory Group TEST Human Resources, na stanowisku telemarketera w centrum obsługi klienta zarobić można średnio 3 168 zł brutto. Innym przykładem stanowiska związanego ...
-
Czy warto ustalać pułap wynagrodzenia dla sprzedawców?
... . W takim wypadku, pułap sprawia, że gdy pracownik sprzedaży osiągnie bardzo wysoki wynik, firma nie ... pułapów dla: rejestracji klientów, wystawionych faktur i dokonanych przez klienta płatności. Można je powiązać procentowo, np. ... ustaleniu pułapu, od którego prowizja po zakończeniu obsługi zamówienia będzie wypłacana stopniowo przez następne miesiące ...
-
Płace osób znających różne języki obce w 2012 roku
... na tych samych stanowiskach są co najmniej o 36% wyższe, jeżeli pracownik zna francuski. Największą korzyść osiąga kierownik projektu. Więcej zarabiają także ... inne czynniki, jak choćby wykształcenie. W przypadku przedstawicielu handlowych, specjalistów ds. obsługi klienta i sprzedaży oraz księgowych, płace osób znających język rosyjski są większe o ...
-
Dobrze płatna praca istnieje, brakuje odpowiednich kandydatów
... ścieżki kariery oraz inicjuje niezbędne działania rozwojowe. Na tym stanowisku pracownik działu HR ma wpływ na realizację zadań poprzez budowanie motywacji, ... - Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku Contact Centre – Agent z językami obcymi Działy obsługi klienta należą do jednych z niewielu, w których wciąż rośnie zapotrzebowanie na osoby ...
-
Wynagrodzenia handlowców w 2004 r.
... w dziale eksport/import. Proponuje się tam zarobki powyżej 2 600 zł brutto. W porównaniu z działem obsługi klienta różnica w zarobkach wynosi niemal 900 zł. Jeśli wziąć pod uwagę ... premii, a co dziesiąty aż 6 000 zł. Dla porównania, 6 000 zł brutto otrzymuje pracownik szeregowy w dziale sprzedaży za 4 miesiące pracy. Jak w każdej branży, tak i w ...
-
Wynagrodzenia w przemyśle ciężkim w 2013 roku
... kierowników i o 80% niższe od płac dyrektorów i osób zasiadających w zarządzie. Co czwarty pracownik szeregowy zarabiał ponad 4 000 PLN. Im wyższy był szczebel ... zarabiali pracujący w działach: gospodarki magazynowej (3 700 PLN), produkcyjnym (3 780 PLN) i obsługi klienta (4 000 PLN). W przemyśle ciężkim w 2013 roku najwyższe, przekraczające 5 000 ...
-
Kariera w bankowości i finansach
... korporacyjna opiera się w głównej mierze na zasadach indywidualnego podejścia do każdego klienta. Dlatego też klientami tego segmentu opiekują się najczęściej przygotowani do tego ... im pieniędzmi), z biegłą znajomością obsługi komputera i programów związanych z rachunkowością. Poza tym pracownik działu finansowego musi odznaczać się skrupulatnością, ...
-
Praca w branży IT: oczekiwania wobec kandydatów
... (np.: instalowanie i konfiguracja karty, programy klienta, zdalne pulpity graficzne, Firewall, routing ... PHP, JSON, etc.). Pytania sprawdzające kompetencje z zakresu obsługi aplikacji web (np.: GET, POST,ciasteczka, sesje, ... ) coraz częściej, oprócz specjalistycznej wiedzy technicznej, pracownik IT powinien dodatkowo posiadać wysoko rozwinięte ...