-
Home office. Rady dla pracodawcy i pracownika
... office to rozwiązanie witane przez pracowników z otwartymi ramionami, to jednak wiele firm ciągle wzbrania się przed ... potrzebują wsparcia w odnalezieniu się w takich okolicznościach – komentuje Wojciech Pintal z Michael Page. - Dla pracowników nieprzyzwyczajonych do pracy zdalnej, taki tryb wykonywania obowiązków również może stanowić wyzwanie. ...
-
Home office: jak organizować pracę w czasie pandemii?
... firm zdecydowało się przejść na pracę zdalną. I wprawdzie home office jest rozwiązaniem, które spotyka się przeważnie z aprobatą pracowników, to jednak nie oznacza to, że nie pojawiają się w związku z nim żadne wyzwania. Jak efektywnie organizować sobie pracę w domu? Home office ... „presja” koleżeńska wpływa motywująco, a dla niektórych osób może być ...
-
Rozwój zawodowy w czasach pracy zdalnej. Jak to pogodzić?
... office jest dziś jednak bezprecedensowa, a wydłużenie się okresu, w którym polegać będziemy musieli wyłącznie na tym rozwiązaniu, to spore wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i ich pracodawców - czytamy w komunikacie opublikowanym przez firmę Hays. Dla ... głównym celem wprowadzenia pracy zdalnej było dla firm zachowanie ciągłości biznesowej. Wraz ...
-
Specjalista ds. rekrutacji, rekruter
... . Rekruter może pracować w firmach zajmujących się pozyskiwaniem pracowników dla podmiotów zewnętrznych, w firmach szkoleniowych, outsourcingowych, jak również być ... zakresu prawa pracy. Musi również sprawnie obsługiwać komputer, z naciskiem na pakiet Microsoft Office. Specjalista do spraw rekrutacji musi być osobą komunikatywną, otwartą, ...
Tematy: specjalista ds. rekrutacji, rekruter -
Dyrektor IT, Chief Information Officer, CIO
... departamentu informatycznego, delegując zadania i sprawując pieczę nad przebiegiem wdrażanych projektów. Przełożonym dla dyrektora IT jest dyrektor firmy z danego kraju lub prezes, z kolei podwładnymi ... dostawców sprzętu uczestnictwo w negocjacjach handlowych przygotowywanie raportów dla zarządu współpraca z dyrektorami innych działów firmy ...
-
Regionalny kierownik sprzedaży
... i długoterminowe plany sprzedaży, dba o ich prawidłową realizację. Wyznacza zadania dla poszczególnych oddziałów, sprawuje też nadzór nad zespołem ... , na którym działa firma, a także obsługa komputera (szczególnie pakiet MS Office). Osoba na tym stanowisku powinna wyróżniać się zdolnościami negocjacyjnymi, komunikatywnością i umiejętnością ...
Tematy: regionalny kierownik sprzedaży -
Specjalista ds. marketingu
... obsługi pakietu biurowego MS Office. Mile widziane jest doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Specjalista ds. marketingu cechuje się kreatywnością, analitycznym myśleniem, wysoką komunikatywnością, powinien także łączyć w sobie umiejętności charakterystyczne dla kilku zawodów – stratega, handlowca ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Jak napisać CV: 5 kłamstw, które gwarantują porażkę
... razy na głos o nim opowiedzieć. Ostatecznie, jeśli pracowało się w dużej ilości firm, można też wydrukowany dokument zabrać ze sobą. Należy jednak unikać czytania ... Znajomość pakietu MS Office Znajomość tego pakietu jest nieodzowna w pracach biurowych, co jasno wynika z ogłoszeń o pracę. Można rzec, że dla pracodawcy to standardowe wymaganie, a dla ...
-
Praca zdalna: szansa czy zagrożenie?
... co wydawało się, technicznie oraz proceduralnie, niemożliwe – przejście na pełen home office wszystkich lub przeważającej części pracowników. - Po dwóch miesiącach panowania pandemii ... trudności. – Dla pracodawców, praca zdalna oznacza redukcję kosztów stałych. Nie oznacza to od razu redukcji powierzchni biurowej, chociaż część firm planuje takie ...
-
Od bezpiecznej pracy zdalnej dzieli cię 7 kroków. Co musisz zrobić?
... Jak chronić je przed cyberprzestępcami? Oto 7 praktycznych wskazówek. Nagła kariera home office spowodowała, że specjaliści od IT zostali wręcz zmuszeni do podejmowania ... do realizacji środkiem jest zwiększenie bezpieczeństwa haseł, a także używanie różnych haseł dla różnych kont. Aby zarządzać nimi, można użyć jednego z dostępnych menedżerów, które ...
-
Praca zdalna w praktyce. Co radzi pracownikom HR?
... Najczęściej spotykane są oczywiście regularne spotkania online, statusy i zebrania – dla wielu firm znane jeszcze sprzed pandemii. Nie brak jednak bardziej kreatywnych ... ocenia, że dobrze radzą sobie z oddzieleniem czasu prywatnego i służbowego podczas tzw. home office. To pozytywne sygnały, pokazujące rosnącą adaptację Polaków do nowych form pracy ...
-
Bankowość i finanse: wynagrodzenia 2013
... zasadniczej 6 036 zł), najniżej – centrum telefoniczne (2 922 zł), operacje/ back office (3 218 zł) i bankowość oddziałowa (3 390 zł). W przypadku wynagrodzeń zmiennych ... się trend; stan zatrudnienia będzie systematycznie zbliżał się do poziomu optymalnego dla banków. Jako że derekrutacja jest jednym z najtrudniejszych obszarów zarządzania zasobami ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2015
... Poland. Opracowanie prezentuje dane o poziomie płac dla ponad 150 stanowisk. BANKOWOŚĆ Jak ... office assistant z elementami wsparcia pracowników biura, a nawet pracy zarządu. W dalszym ciągu na niemal wszystkich stanowiskach administracyjnych wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego i ta tendencja dotyczy nie tylko największych firm ...
-
Czego szef wymaga od asystentki?
... jak opieka dietetyka, codzienny dostęp do świeżych owoców, dni otwarte dla dzieci, z którymi można przyjść do pracy, itp. W większych firmach jest również możliwość ... wielu tekstów, istotne jest też, by umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office była na wysokim poziomie, o obsłudze ksero lub skanera nie wspominając. Jednak ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... dla menedżerów oraz pracowników firmy, a także prowadzi administrację personalną. • Key Account Manager (Kierownik ds. Kluczowych Klientów) – odpowiedzialny jest za realizację planów sprzedażowych, budowanie wizerunku firmy, negocjowanie kontraktów, pozyskiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami, sporządzanie raportów sprzedaży. • Office ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... lub w okolicach dużych miast. Dużym wyzwaniem dla firm poszukujących ... Office Assistant, która obejmuje również elementy wsparcia pracowników biura, a nawet pracy Zarządu. W dalszym ciągu, na niemal wszystkich stanowiskach administracyjnych, wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego i taka tendencja dotyczy nie tylko największych firm ...
-
Zarobki kobiet wciąż niższe. Jak to zmienić?
... mężczyźni mogą mieć dwa odrębne punkty odniesienia w ocenie sprawiedliwego wynagrodzenia, jeden dla kobiet, a drugi dla mężczyzn. Innymi słowy, oceniając sprawiedliwość wynagrodzenia ludzie oprócz osiągnięć i ... ). Gender pay gap in EU countries based on SES (2014). Luxembourg, Publication Office of the European Union. doi: 10.2838/978935 https: ...
-
Ustawa o jawności wynagrodzeń może wstrząsnąć pracodawcami
... mają w zamierzeniu zapewnić relację opartą na równości, gdzie pracodawca nie ma przewagi nad pracownikiem i nie zataja istotnych dla niego informacji. Liczymy, że więcej firm odkryje korzyści płynące z transparentności: oszczędność czasu, optymalizację procesu rekrutacji, lepiej dobranych kandydatów czy zwiększenie renomy firmy. Z naszej ...
-
Czy negocjować warunki zatrudnienia?
... firm są bardzo zróżnicowane i szerokie. Dzięki temu specjaliści i menedżerowie mogą wynegocjować ofertę skrojoną na miarę ich potrzeb. Przykładowo firmy są coraz bardziej otwarte na możliwości pracy w systemie home office ... pracy Możliwość pracy w systemie home office Pakiet medyczny od wersji podstawowej do rozbudowanej dla całej rodziny Samochód ...
-
Asystentka: ile zarabia, co musi umieć?
... Magdalena Biega. Różne oblicza asystentek Jednym z najbardziej popularnych typów asystentek jest Office Assistant (asystentka biura). Do jej obowiązków należą głównie kwestie administracyjne i ... asystentek to kobiety. Jednak jak twierdzi Magdalena Biega z Page Personnel dla 80% firm przy poszukiwaniu osób na to stanowisko płeć nie ma znaczenia. „ ...
-
Wynagrodzenia specjalistów i menedżerów - kto stracił, a kto zyskał w czasie pandemii?
... benefitów. Na bardzo dobry rok zarówno dla kancelarii, jak i prawników in-house wpłynęła m.in. sytuacja gospodarcza ... wpłynęły przede wszystkim niższe realizowane i zakładane wyniki firm, które bezpośrednio przekładają się na wysokość ... (głównie dzięki pandemii) elastycznych godzinach i home office – nawet w obszarach, w których do tej pory było ...
-
Wynagrodzenia w przemyśle rosną nawet w kryzysie?
... w grupie Chemia i FMCG dla badanych województw to 13 proc. r/r. Również pracownicy działów wsparcia (Back Office) mogą w tym roku liczyć ... dla stanowisk blue i black collar uwzględniają wynagrodzenie zasadnicze oraz średnią premię. Badanie przeprowadzono na podstawie analizy 9567 aktualnych rekordów kandydackich i analizy budżetów wynagrodzeń 189 firm ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2017
... 65% firm. Najczęściej oznacza ona możliwość rozpoczynania pracy w określonym przedziale czasowym. Inne firmy dopuszczają pracę zdalną, tzw. home office − często jest ... przewagi konkurencyjnej. O RAPORCIE Raport płacowy Hays jest zestawieniem poziomów wynagrodzeń dla specjalistów i kadry menedżerskiej w podziale na 19 specjalizacji. Zabrane informacje ...
-
Ile zarabiali pracownicy tymczasowi w 2011?
... firm zagranicznych i krajowych. Stąd duży popyt nie tylko na pracowników sezonowych, ale i na tzw. „białe kołnierzyki” czyli wykwalifikowany personel biurowy, który ma najwyższe stawki godzinowe, co wpływa na statystyki. Jako, że Warszawa jest rynkiem o największym potencjale, tylko tutaj uruchomiliśmy biuro Adecco Office ...
-
Zarobki dyrektorów Walt Disney Co.
... ikoną amerykańskiej kultury dla jednych, a symbolem amerykańskiego imperializmu kulturowego dla drugich. Był też prawdziwym wizjonerem ... ds. wynagrodzeń, uznał że kryteria doboru firm nie ulegną zmianie w 2016 roku. Z grupy ... gadżetów z bohaterami filmu Frozen; rekordowe wyniki box office i entuzjazm powiązany z premierą w grudniu 2015 filmu studia ...