-
Praca w call center - czy warto?
... projekty „przychodzące” (inbound) to na przykład infolinie (udzielanie informacji związanych z produktami i usługami), wsparcie serwisowe (help desk), obsługa akcji marketingowych, przyjmowanie zamówień lub reklamacji, rezerwacja i zakup biletów itp. Projekty „wychodzące” (outbound) to ankiety telefoniczne, aktualizacja baz danych, telesprzedaż ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... i ocena nowych możliwości marketingowych dla produktu/usługi, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, raportowanie i monitorowanie sprzedaży na danym obszarze, organizowanie prezentacji i przetargów, organizacja i rozliczanie akcji reklamowych i promocyjnych ...
-
Zmiana pracy: ważna inteligencja marketingowa
... następuje prowadzenie akcji ofertowania oraz różne inne działania na rzecz spotkania się z potencjalnymi kontrahentami. I wreszcie, kiedy dochodzi do tego spotkania, przekonanie osoby, która odpowiada za proces zakupu, do siebie i swojej oferty. W sumie mamy więc do czynienia z procesem wymagającym kompetencji sprzedażowych i marketingowych, co ...