Zarobki w PR i marketingu w 2013 roku
2014-06-20 00:15
Zarobki w PR i marketingu w 2013 roku © Magdziak Marcin - Fotolia.com
Przeczytaj także: Wynagrodzenia osób z różnym wykształceniem
Wynagrodzenia na różnych szczeblach zatrudnieniaPoniżej zaprezentowano mediany wynagrodzeń całkowitych brutto w działach PR i marketingu na różnych szczeblach zatrudnienia. Najniższe wynagrodzenie otrzymywali pracownicy szeregowi (2 775 PLN). O 62% więcej zarabiali specjaliści. Zarobki kierowników osiągnęły poziom 8 000 PLN. Najwyższe wynagrodzenie otrzymywali dyrektorzy i członkowie zarządu (12 500 PLN).
fot. mat. prasowe
Procentowa różnica pomiędzy najniższymi i najwyższymi zarobkami w woj. maz. w PR i marketingu w 2013
fot. mat. prasowe
Mediany wynagrodzeń działów PR i marketingu na różnych szczeblach zatrudnienia w 2013 roku
Wynagrodzenia na wybranych stanowiskach
W tabeli 1. przedstawiono dane o wynagrodzeniach całkowitych brutto na wybranych stanowiskach w działach PR i marketingu. Specjaliści ds. PR zarabiali przeciętnie 4 639 PLN. To o prawie 600 PLN więcej niż specjaliści ds. marketingu. Mediana wynagrodzenia Brand managerów, opiekunów i kierowników marki wyniosło 9 250 PLN. Dodatkowe dane o wynagrodzeniach na wybranych stanowiskach znajdą Państwo w aplikacji Moja Płaca.
fot. mat. prasowe
Wynagrodzenia całkowite brutto na wybranych stanowiskach w działach PR i marketingu w 2013
Przydatne linki:
- Sprawdź średnie zarobki na Twoim stanowisku
- Kalkulator płac
Wynagrodzenia specjalistów z różnym stażem pracy
W 2013 roku specjaliści działów PR i marketingu z maksymalnie rocznym stażem pracy zarabiali przeciętnie 3 500 PLN. Najwyższe wynagrodzenie otrzymywali specjaliści z 11-15-letnim doświadczeniem (5 300 PLN). Płace osób pracujących ponad 16 lat wynosiły przeciętnie 4 300 PLN. Więcej danych o wynagrodzeniach osób z różnym stażem pracy znajdą Państwo w aplikacji Moja Płaca.
fot. mat. prasowe
Mediany wynagrodzeń specjalistów działów PR i marketingu o różnym stażu pracy w 2013
oprac. : Paulina Łukasik / wynagrodzenia.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)