PracaGrupypl.praca.dyskusje › "informatycy"...

  • 31. Data: 2002-07-01 20:34:30
    Temat: Re: "informatycy"...
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Użytkownik "qwert" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:afpm47$ogu$1@topaz.icpnet.pl...

    > Moim zdaniem nie ma się czym przejmować, takie osoby od razu odpadają przy
    > rekrutacji,

    @

    a kto ich odrzuci?
    pracodawca sprawdzi?

    @

  • 32. Data: 2002-07-01 20:34:50
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Lipiec" <a...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    @

    obawiasz sie konkurencji?

  • 33. Data: 2002-07-01 20:35:23
    Temat: Odp: "informatycy"...
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Prawda jest taka ze jesli ktos zna wiele rzeczy np.
    > programowanie i grafike i administrowanie to raczej w kazdej z tych czesci
    > nie bedzie specjalista (chyba).

    Nie musi znac doglebnie, wystarczy, zeby wiedzial co to jest z czym to sie
    je i gdzie szukac potrzebnych informacji. A nie , ze "informatyk" w firmie
    nie wie jak zainstalowac system, ale swietnie zna sie na kabelkach...
    Czasami warto uczyc sie podstaw...

    Kania

  • 34. Data: 2002-07-01 20:37:12
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Arkturus Mengsk <m...@g...pl[NOSPAM]> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afq2ko$dbm$...@n...tpi.pl...
    > powinien...

    > te
    > >

    > Zgadza sie. Mialem przyjemnosc pracowac z duzymi sieciami. I zwykle jest
    tak
    > ze admin nie jest sam tylko jest ich kilku.

    Jasne, a jak cos sie popsuje, to dzialanosc firmy staje i czeka az przyjada
    programisci z innej firmy?? Panowie... Admin powinien wiedziec co i jak w
    jego systemie... bo inaczej co to za admin?? tylko komendy na konsoli umie
    wydawac??

    Kania

  • 35. Data: 2002-07-01 20:40:06
    Temat: Odp:
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysztofsf <k...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:afpssd$3i2$...@n...gazeta.pl...

> [...]
    rzemieslniczych...z
    > uczniami, czeladnikami, mistrzami....wszystko praktykami a nie teoretykami
    > lista przedmiotow do zaliczenia
    >
    > Prawda jest taka, ze pracujac razem z kims chetnym do pomocy, doradzenia i
    > naprowadzenia na wlasciwy tok myslenia, mozna bardzo duzo sie nauczyc
    rzeczy
    > zwiazanych ze swoja specjalnoscia, ktorych albo nie ma w wydawnictwach,
    albo
    > sa tak porozrzucane, ze dopiero ktos b. pomyslowy laczy je ze soba nadajac
    > nowa jakosc. ...takie luzne skojarzenie..

    Sprobuj byc praktykiem bez podbudowy teoretycznej, to takich serwisow jaki
    obecnie poprawiam bedzie na kopki... Nawet w cechach rzemieslniczych
    czeladnicy musieli znac na pamiec sklad stopow sluzacych do odlewania
    narzedzi rolniczych, czy przepisy na wypiek chleba

    Obecnie w informatyce obserwuje sie najazd "praktykow", ktorzy , i owszem,
    niezle wykorzystuja manuala, ale samodzielnie niczego oprawcowac nie umieja.

    Kania

  • 36. Data: 2002-07-01 20:41:16
    Temat: Odp: Re:
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik sOap <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afqeas$t1g$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:afpmks$ag4$1@news.gazeta.pl...

    > grzebiacego
    > >

    > @
    >
    > a wiesz o tym ze jak glebiej grzebal to znaczy ze sie tym zainteresowal -
    > pasja?

    pasja != profesjonalizm.

    Kania

  • 37. Data: 2002-07-01 20:44:11
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik vXhz <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afq65f$nve$...@n...onet.pl...
    > w tej
    > chwili jestem programista/projektantem (nie mylic z koderem, chociaz to
    tesh
    > uprawiam) systemow informatycznych i w swojej pracy jak najbardziej
    > wykorzystuje wiedze poznana na studiach (w tym automaty skonczone oraz
    > miedzy innymi zlozonosc obliczeniwa algorytmow rownoleglych i
    > rozproszonych). bez tej wiedzy nie udalo by mi sie zrealizowac wielu
    > projektow, ktorych waskim gardlem byla wydajnosc, skalowalnosc i
    > elastycznosc dzialania...

    Podpisuje sie recami i nogami... Z ust mi to wyjales...

    Kania - jeszcze studentka, ale niedlugo (mam nadzieje) inzynier informatyk.

  • 38. Data: 2002-07-01 20:45:09
    Od: "Arkturus Mengsk" <m...@g...pl[NOSPAM]>

> [...]
    > jego systemie... bo inaczej co to za admin?? tylko komendy na konsoli umie

    A czy ja mowie ze admin nie powinien sie znac na systemie? Przeciez to
    logiczne ze skoro obsluguje siec to znaczy ze siec jest oparta na jakims
    sieciowym systemie operacvyjnym. Samek kabelki to troche za malo. A poza tym
    administrator nie grzebie w systemie np. MRP czy CRM w sensie
    programistycznym ale jak juz to w konfiguracji tego systemu jesli zajdzie
    taka potrzeba a to raczej dwie rozne sprawy.

    AM

  • 39. Data: 2002-07-01 20:45:28
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik sOap <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afqed1$rt$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Arkadiusz Lipiec" <a...@e...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości
    > @
    >
    > obawiasz sie konkurencji?

    Raczej zalewu taniej, nieprofesjonalnej sily roboczej, ktora obnizy standard
    polskiej informatyki.

    Kania

  • 40. Data: 2002-07-01 21:05:42
    Temat: Re:
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > czeladnicy musieli znac na pamiec sklad stopow sluzacych do odlewania
    > narzedzi rolniczych, czy przepisy na wypiek chleba

    Oczwiscie, a egaminy wyzwolencze byly komisyjne. Czy to co napisalas jest
    sprzeczne z moim postem?:) A od najlepszych mistrzow wywodzily sie
    szkoly...ktos tam jest ze szkoly mistrza x...stosuje i rozwija jego
    rozwiazania.

    Ogolnie jest to takie gdybanie...ale....Zwlaszcza, ze idzie "nowe
    sredniowiecze: ;)

    Pozdrawiam
    Krzysztof