PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program21

  • 1. Data: 2002-09-30 16:45:58
    Temat: Program21
    Od: "koder79" <k...@k...chip.spam.pl>

    Witam !!!

    Czy ktoś z was slyszal o programie21 dostalem ostatnio oferte przystapienia
    i nie wiem co zrobic. Może ktoś powiedzieć czy to działa tak sprawnie jak o
    tym piszą ? Czy jest to uczciwe ? Czy to nie jakiś przekręt lub kolejny
    lańcuszek ?

  • 2. Data: 2002-09-30 17:09:40
    Temat: Re: Program21
    Od: "Ready" <b...@w...pl>

    Użytkownik "koder79" <k...@k...chip.spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i nie wiem co zrobic. Może ktoś powiedzieć czy to działa tak sprawnie jak
    > tym piszą ? Czy jest to uczciwe ? Czy to nie jakiś przekręt lub kolejny

    Daj sobie spokój z tym "biznesem" ;-). Też otrzymałem takiego maila oraz
    tysiące podobnych anglojęzycznych. Kolesiowi, który mi przysłał ofertę tego
    programu zadałem kilka pytań i już się nie odezwał. Moje pytania były
    następujące:

    1. Skoro jest to taki wspaniały i legalny biznes, to gdzie się podziały
    podatki, ZUS i skarbowy. Wedle polskiego prawa, każdy biznesmen ma obowiązek
    ww. podatki płacić. Zgadza się, że jest pewna kwota której nie mamy
    obowiązku wykazywać, lecz napewno nie jest to $2000 czy też $9000.

    2. Co mój "mentor" obiecuje ode mnie odkupić, w przypadku kiedy bym chciał
    się wycofać. W treści programu pisze iż będzie to mój plan oraz lista
    potencjalnych i aktualnych klientów. natomiast w liście intencyjnym, który
    również otrzymałem i powinienem podpisać, jest zawarta formuła, która mówi
    iż przekaże a nie odsprzedam nazwiska moich potencjalnych jak i aktualnych
    klientów.

    3. To pytanie dotyczyło legalności biznesu, czyli czy cały ten program jest
    w 100% legalny i zgodny z polskim prawem. Co mnie obchodzi ze w USA czy też
    w Kanadzie to działa. My żyjemy w Polsce i wedle obowiązującego prawa tutaj,
    jesteśmy sądzeni i rozliczani.

    Nie wspomnę już, że jednym z instrumentów rozpowszechniania tego Programu
    jest najzwyklejszy SPAM. Oczywiście zamieszczanie ogłoszeń o pracę nie jest
    SPAM'em lecz wyrafinowanym naciąganiem.

    Kolejne pytanie, które właśnie przyszło mi do głowy. Dlaczego kasę należy
    wysyłać pocztą i to najlepiej listem poleconym. Otóż tylko i wyłącznie
    dlatego, że adres do korespondencji można podać na kogoś innego lub na
    akademik i wpisać np. Jan Kowalski, na adres mieszkania które się wynajmuje.
    Gdyby natomiast wykorzystać przekaz pocztowy, wówczas należałoby podać
    prawdziwe dane, bo w przeciwnym razie pani w okienku na poczcie kaski by nie
    wydała. A list polecony zazwyczaj zawsze dojdzie i nie ma nawet śladu że
    była tam jakakolwiek kasa i żaden urząd nie udowodni ani nie wyegzekwuje
    tego, że ktoś posłał pieniądze i że ktoś je odebrał.

    Tak więc na konieć, powiem tylko tyle, że to jedna wielka ściema i kolejny
    "łańcuszek" czy też "piramidka finansowa", które znów się pojawiły. Podobnie
    jak Program 21 działa sprzedaż jakiś Raportów po $5 nie pamietam nazwy
    systemu.

    Pozdrawiam,
    Ready

  • 3. Data: 2002-09-30 20:39:15
    Od: "Natio" <n...@m...pl>

    hmmm ja tez dostałem materiały z tego i mi smierdza na maxa załadnie to
    wygląda !!!
    i kropka aby miec kase trzeba krasc albo charowac !!

    wysłałem takie zapytanie

    "Witam !!
    Mam takie pytanko małe na czym
    ta praca polega co bede robił przed tym PC ??
    I jeszcze jedno czy to czasami nie jest projekt tzw piramida ??
    lub łancuszek ??

    a dostałem taką odpowiedz

    Witam również ponownie
    Przesyłam Panu dodatkowe informacje.Jeżeli się pan zdecyduje proszę wypełnić
    list intencyjny znajdujący się na końcu załącznika i odesłać go do
    mnie.Wówczas przekażę panu wszystkie materiały na Pierwszy miesiąc pańskiej
    działalności.

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólpracy

    a te materiały to 7 A4 z głupotami ze zarobie wielką kase za nic !!
    pozdrawiem