PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wojsko z kategorii D--->A

  • 11. Data: 2002-09-10 11:04:24
    Temat: Re: Odp: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    g...@w...pl (Gabriel) wrote in <alkd21$826$1@news.telbank.pl>:

    /ciach.../

    >ja chcia?em A ale "starzy" powiedzielie, ze z A mam sie w domu nie pokazywa?
    >;-)

    To moze sie zamienisz ze mna ? ;-)

    W.

  • 12. Data: 2002-09-10 11:14:20
    Temat: Re: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    ok, przyznaje sie, przesadzilem. powinno pojsc na priva. EOT

    pozdr.
    artur

  • 13. Data: 2002-09-10 12:44:46
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Corrina" <c...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Ale mozesz zlozyc chyba podanie o ponownie przydzielenie kategorii.
    > Tym bardziej jesli to D dostales czasowo (a zazwyczaj na poczatku tak
    daja).
    > Cori

    W ciagu 14 dni tak. Czasowo to mozna otrzymac B. Kategoria D zawiera takie
    schorzenia, ktore sa albo wrodzone albo nieuleczalne - inaczej podlegaja pod
    B - chociaz nie wszystkie, ale w tym przypadku musialby udowodnic
    odpowiednimi papierami nie tylko ustapienie schorzenia, ktore spowodowalo
    przydzielenie D, ale takze proces leczenia. A i to nie daje gwarancji zmiany
    kategorii zdrowia. Nie spekuluje - dowiadywalem sie kiedys u dosc
    kompetemntnej w tej materii osoby.

    --
    Pafelek

  • 14. Data: 2002-09-10 14:01:41
    Od: "KG \(kgrygi\)" <k...@i...pl>

    "Pafelek" napisał

    > W ciagu 14 dni tak. Czasowo to mozna otrzymac B. Kategoria D zawiera takie
    > schorzenia, ktore sa albo wrodzone albo nieuleczalne

    ale przeciez choroby psychiczne sa uleczalne (niektore)

    ------------
    KG_kgrygi

  • 15. Data: 2002-09-10 14:18:55
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    Użytkownik "KG (kgrygi)" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Pafelek" napisał

    > ale przeciez choroby psychiczne sa uleczalne (niektore)

    Napisalem wiec - nie wszystkie. Istnieje grupa chorob i schorzen
    kwalifikujaca sie na kategorie D, uwzgledniajaca pozytywne rokowania
    wyleczenia - z psychicznych: roznego rodzaju nerwice, psychozy czy
    uzalenienia. Jednak wojskowa komisja lekarska moze zakwestionowac wniosek o
    zmiane kategorii zdrowia, jezeli nie uzna posiadanej dokumentacji za
    wystarczajaca. Poza tym kolega Gabriel wyraznie pisze o 'odwolaniu' od
    decyzji (na ktore ma 14 dni, wzglednie wiecej, jesli przedstawi odpowiednie
    zaswiadczenia), natomiast inna sprawa jest wniosek o zmiane kategorii
    zdrowia. W praktyce dosc czesto zdarzaja sie przypadki odmowne (mowie o
    drodze formalnej rzecz jasna ;-). Poza tym ZTCW zmiana kategorii z D na A
    dosc czesto jest rozpatrywana pozytywnie, jesli na uwadze maja skierowanie
    tego kogos do odsluzenia swojego.
    Rzecz jasna nie wszedzie tak jest.

    --
    Pafelek

  • 16. Data: 2002-09-10 14:32:11
    Od: krzysiek <k...@n...terramail.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał na grupie pl.praca.dyskusje
    co nastepuje

    > Masz za przeproszeniem owsiki w d^Hpupie, ząb Cię boli, czy po prostu
    > nie masz nic lepszego do roboty, niż czepiać się kogoś, kto ma złą
    > datę w komputerze?! Ja też ostatnio przez kilka dni miałem i nie czuję
    > się winny.

    ale mi np. jest przykro ze takiego newsa przez dlugi czas bede widzial na
    pierwszym miejscu na liscie mimo ze wcale tego nie chce, i widze ze inni
    rowiez sobie tego nie zycza. Oczywiscie caly czas mowa o tym ze to pomylka
    a nie rozmyslne dzialanie majace na celu "uwidocznienie bardzo wazego
    problemu" co jest juz zwyczjnym lamaniem etykiety grop.

    --
    pozdrawiam
    krzysztof warszawski

  • 17. Data: 2002-09-10 14:35:16
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <X...@2...180.128.20> krzysiek napisał(a):

> [...]
    > a nie rozmyslne dzialanie majace na celu "uwidocznienie bardzo wazego
    > problemu" co jest juz zwyczjnym lamaniem etykiety grop.

    Przykro to Ci powinno być z takiego powodu, że korzystasz z czytnika, który jest
    mądrzejszy od Ciebie i uparcie wyświetla przeczytany post w spisie.
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 18. Data: 2002-09-10 14:55:31
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Gabriel wrote:

    > Mam taki problem rok temu przydzielono mi na podstawie papierów kategorie D
    > czy mam możliwość po tak długim czasie odwołać się? Jak tak to co i gdzie i
    > jak?

    jesli bedziesz chcial zeby ci zmienili z D na A to z pewnoscia
    dostaniesz E.
    tylko osoby niezrownowazone psychicznie zdradzaja checi pojscia do armii
    - z pozostala reszta facetow jest wrecz odwrotnie...

    ax

  • 19. Data: 2002-09-10 15:21:53
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@f...com.pl> Axel D. napisał(a):

> [...]
    > tylko osoby niezrownowazone psychicznie zdradzaja checi pojscia do armii
    > - z pozostala reszta facetow jest wrecz odwrotnie...

    Widzę, że niewiele wiesz o problemie. Jest taka zasada - nie znamy się na czymś, to
    się na ten temat nie wypowiadamy. Kategoria D zamyka drogę do pracy w Policji,
    służbach celnych, chyba też straży pożarnej i wielu innych miejscach. Słyszałem o
    przypadkach firm z kapitałem zagranicznym, które na robotnicze stanowiska nie chciały

    zatrudniać osób z kat. D (rozumowanie zagranicznych szefów było proste - jeśli ktoś
    jest na tyle niesprawny, żeby być niezdolnym do pełnienia służby wojskowej, to nie
    powinien pracować przy tokarce...).
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 20. Data: 2002-09-10 15:33:02