PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wojsko z kategorii D--->A

  • 21. Data: 2002-09-10 15:36:32
    Temat: Odp: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    A poza tym powinni przyjąć moje odwołanie gdyż zawsze taki wariat jak ja się
    przyda nawet choćby po to żeby puścić na pierwszy ogień :-D

  • 22. Data: 2002-09-10 16:12:00
    Temat: Re: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

    > Widzę, że niewiele wiesz o problemie. Jest taka zasada - nie znamy się na
    czymś, to
    > się na ten temat nie wypowiadamy. Kategoria D zamyka drogę do pracy w
    Policji,
    > służbach celnych, chyba też straży pożarnej i wielu innych miejscach.
    Słyszałem o
    > przypadkach firm z kapitałem zagranicznym, które na robotnicze stanowiska
    nie chciały
    > zatrudniać osób z kat. D (rozumowanie zagranicznych szefów było proste -
    jeśli ktoś
    > jest na tyle niesprawny, żeby być niezdolnym do pełnienia służby
    wojskowej, to nie
    > powinien pracować przy tokarce...).
    > --
    > Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

    Zdaje się, że jest taki przepis iż nie można pracować w rzadnej służbie
    mundurowej makjąc D kategorię. Z tego co pamiętam jeszce z mojej komisji to
    taki "miły" chorąży powiedział żeby się dwa razy zastanowić przed wejściem
    "bo kategorję z A na D może i uda wam się zmienić ale w drugą stronę nie
    macie szans"
    Pozdrawiam
    Lapacz

  • 23. Data: 2002-09-11 06:45:16
    Od: m...@p...onet.pl

    > tylko osoby niezrownowazone psychicznie zdradzaja checi pojscia do armii
    > - z pozostala reszta facetow jest wrecz odwrotnie...

    A w moim wypadku pojawił się inny problem.
    Byłem zdecydowany wykupić fundusz emerytalny
    w firmie ubezpieczeniowej. Ponieważ miał być
    to fundusz czysto kapitałowy, nie polisa na życie
    agent zapewniał mnie, że nie obowiązują mnie, żadne
    wywiady medyczne i badania lekarskie do zatwierdzenia
    wniosku. Sprawa miała być załatwiona w przeciągu
    2-3 tygodni i co się okazało.
    Nagle weszły w przeciągu tych 2-3 tygodni nowe
    przepisy, nie wystarczył już wywiad medyczny ze
    mną, żona też musiała się wyspowiadać, później
    ksero z książeczki wojskowej (oczywiście kategoria
    D), w końcu zaczęli mnie ścigać lekarze ubezpieczyciela
    dlatego że D, niewazne że fikcyjne.
    Sprawa ciągnęła się 4-miesiące, nie zdzierżyłem, zrezygnowałem
    z ubezpieczenia które przecież było czysto kapitałowe.
    pozdrawiam --makbed--

  • 24. Data: 2002-09-11 07:07:32
    Od: krzysiek <k...@n...terramail.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał na grupie pl.praca.dyskusje
    co nastepuje

    > Przykro to Ci powinno być z takiego powodu, że korzystasz z czytnika,
    > który jest mądrzejszy od Ciebie i uparcie wyświetla przeczytany post w
    > spisie.

    a niby co mial by z nim robic ??? Moglbys sie wyrazac nico jasniej ?

    --
    pozdrawiam
    krzysztof warszawski

  • 25. Data: 2002-09-11 07:16:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <X...@2...180.128.20> krzysiek napisał(a):

    > a niby co mial by z nim robic ??? Moglbys sie wyrazac nico jasniej ?

    Potraktować go jako przeczytany i WCALE nie pokazywać w spisie. To jest moim zdaniem
    jedyne naturalne zachowanie, nie wiem, czemu niektóre czytniki od tego odbiegają. Ja
    przynajmniej staram się czytać posta najwyżej raz, potem jest już nudno. :)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 26. Data: 2002-09-11 08:04:26
    Od: krzysiek <k...@n...terramail.pl>

> [...]

    > niektóre czytniki od tego odbiegają. Ja przynajmniej staram się czytać
    > posta najwyżej raz, potem jest już nudno. :)

    ciekawe... widac linux tak ma :)
    ja to jednak sie przywiazalem do linearnego wyswietlania newsow. a te ktore
    przeczytalem zmieniaja kolor.

  • 27. Data: 2002-09-11 08:09:52
    Temat: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    Mam taki problem rok temu przydzielono mi na podstawie papierów kategorie D
    czy mam możliwość po tak długim czasie odwołać się? Jak tak to co i gdzie i
    jak?

  • 28. Data: 2002-09-11 09:51:54
    Od: "Marcin Oździński" <mozdzins@sim+net.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    jeśli ktoś
    > jest na tyle niesprawny, żeby być niezdolnym do pełnienia służby

    No właśnie a na zachodzie to na wyższych stanowiskach administracji
    państwowej też.Nas to nie dotyczy bo i tak tego typu posady są "z klucza"
    partyjnego lub po znajomości.Może po wejściu do Unii się to zmieni ,
    pierwszy precedens z tow.Bentkowskim właśnie mamy na tapecie.Ja w każdym
    razie popieram :)

  • 29. Data: 2002-09-11 19:25:14
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 11 Sep 2002 08:04:26 GMT, krzysiek <k...@n...terramail.pl>
    wrote:

    >ciekawe... widac linux tak ma :)

    Nie tylko...

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 30. Data: 2002-09-12 01:21:11
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Użytkownik "Marcin Oździński" <mozdzins@sim+net.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie a na zachodzie to na wyższych stanowiskach administracji
    > państwowej też.

    W którym to kraju Marcinieosoba z tetraplegią na przykład nie może
    pracować w administracji państwowej?

> [...]
    > partyjnego lub po znajomości.Może po wejściu do Unii się to zmieni ,
    > pierwszy precedens z tow.Bentkowskim właśnie mamy na tapecie.Ja w

    A ja wręcz przeciwnie.

    Dyskryminacja np. osób niepełnosprawnych tłumaczona abdsurdalnym "bo na
    Zachodzie też" jest nieetyczna

    Krzysztof