Kto szuka:
Trakcja S.A.
Stanowisko:
Administrator Kontraktu
Lokalizacja:
Żyrardów
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wspomaganie Dyrektora Kontraktu w bieżącej obsłudze administracyjno-logistycznej kontraktu.
- Nadzór nad przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów dotyczących kontraktu.
- Przygotowywanie Roszczeń i Wystąpień.
- Opracowywanie raportów miesięcznych do Inżyniera.
- Udział w Radach Technicznych i Budowy.
- Opracowywanie projektów pism / raportów do instytucji zewnętrznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe techniczne / prawnicze / ekonomiczne.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie odpowiedzialności.
- Znajomość procedur FIDIC.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel.
- Inicjatywa i kreatywność w rozwiązywaniu zagadnień kontraktowych.
- Samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy zespołowej oraz pracy pod presją czasu.
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika.
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
- Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 99%.
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »