eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Żorystarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Żory

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Żorach

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw ds. finansów Sekcja Finansów

44-240 Żory ul. Ogniowa 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nalicza i rozlicza uposażenia, wynagrodzenia oraz pozostałe należności pracowników oraz prowadzi dokumentację płacową
  • realizuje rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych wynikające z funkcji płatnika, sporządza dokumentację rozliczeniową i zgłoszeniową wymaganą przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • sporządza roczne deklaracje o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, zgodnie z obowiązującymi terminami
  • sporządza dokumentacę dotyczącą wypłaty świadczeń należnych pracownikom
  • prowadzi kartoteki magazynowe, dokonuje rozliczeń przy użyciu komputerowego programu magazynowego
  • prowadzi dokumentację dotyczącą kasy zapomogowo pożyczkowej
  • sporządza sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego
  • prowadzi ewidencję analityczną majątku trwałego


Warunki pracy


  • Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Komendy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30;

  • Powyzej 4 godzin dziennie przy monitorze;

  • Przy oświetleniu sztucznym\ naturalnym;

  • Pomieszczenie usytuowane na I piętrze;

  • Narzędzia pracy: komputer, kopiarka, drukarka, niszczarka, itp.;

  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osób niedowidzących, niedosłyszących, głuchoniemych;



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowość, rachunkowość zarządcza lub finanse

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku w danym obszarze lub powyżej 4 lat w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura i higiena osobista
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i terminowość wykonywania zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność obsługi elektronicznych systemów zarządzania dokumentem
  • Umiejętność obsługi systemu Kadry i Płace, Płatnik, Magazyny WGM, PUE ZUS
  • Prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-22
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendy Miejskiej PSP w Żorach ul. Ogniowa 10, 44-240 Żory, w godzinach 7:30-15:30

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA naczelnik Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA informatyk

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-04-15

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    - Dwie podwyżki płacy minimalnej w tym samym roku nigdy więcej nie powinny mieć miejsca – przekonują przedsiębiorcy zrzeszeni w Północnej Izbie Gospodarczej w Szczecinie. Podwyżka, która ma miejsce w lipcu 2024 jest symboliczna, bo to ...

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

    Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...

    Końcówka roku to tradycyjnie już okres podsumowań. To często również dobry moment na pertraktacje w sprawie wynagrodzenia. Aby zrobić to skutecznie, warto dysponować konkretnymi argumentami. Takich, w kwestii zarobków oferowanych ...

    Sejm na ostatnim posiedzeniu uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom. Niespodziewanie znalazła się w niej poprawka, która znacznie podwyższa kary za łamanie prawa pracy. Sposób jej wprowadzenia narusza ...