Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
150632
Lokalizacja:
Złotoryja
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa w siedziebie urzędu okresowa wykonywana w terenie, obsługa komputera powyżej 4 godzin, kierowanie pojazdem służbowym, lekkie prace transportowe.
Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Budynek nie posiada windy, osóby niepełnosprawne mogą poruszać się swobodnie po parterze budynku.
Zakres zadań
- planuje, organizuje i koordynuje pracę Zespołu Wspomagającego,
- prowadzi gospodarkę transportową, kwaterunkową i mieszkaniową,
- przygotowuje dokumentację związaną z zaopatrzeniem jednostki w materiały biurowe, informatyczne, konserwacyjne, itp.,
- wydaje i rozlicza książki pracy pojazdów służbowych,
- realizuje zadania związane z administrowaniem obiektami,
- prowadzi ewidencję materiałów pędnych i smarów,
- obsługuje system E-komenda i SWOP,
- prowadzi pojazdy służbowe (częste wyjazdy służbowe do Wrocławia),
- pełni zastępstwa za konserwatora
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w charakterze pracownika administracyjno - biurowego lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Prawo jazdy kat. B
- Dyspozycyjność
- Niekaralność i nieposzlakowana opinia
- Bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel)
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i szybkiego uczenia się
- Umiejętność pracy w stresie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie uprawnień inspetora ochrony przeciwpożarowej.
- Posiadanie uprawnień elektrycznych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »